Včeraj je ljubljanski mestni svet potrdil novo prometno strategijo občine do leta 2032, ki spodbuja uporabo trajnostnih oblik mobilnosti.
Med osrednjimi usmeritvami so krepitev, razvoj varnih kolesarskih in peš povezav ter izboljšanje dostopnosti javnih prostorov zunaj mestnega središča.
Strategija predvideva tudi podražitev parkirnin v središču mesta, s čimer želijo v prestolnici omejiti kratke vožnje in zamejiti dnevne migracije.
Župan Zoran Janković je danes povedal, da bo več podrobnosti o cenah znanih v petek, ko bo objavljeno gradivo za prihodnjo sejo mestnega sveta. Sicer pa bodo mestni svetniki na novembrski seji odločali tudi znižanju cen dovolilnic za stanovalce in širjenju območij, kjer bodo veljale.
Na območjih s parkomati pa občina načrtuje precejšnji dvig cen parkiranja, kot je dejal župan na današnji novinarski konferenci, "govorimo o konkretnem dvigu." Poleg zvišanja cen parkiranja na območjih s parkomati bodo določili tudi enotni dnevni čas med 6. in 22. uro in nočnega med 22. in 6. uro zjutraj.
dezurni@styria-media.si
Baje da je MOIL zadolžen za več kot 4 letne proračune... Kdo mu je dal tolko gnarja ?
pravilno! število vozil se je povečalo za 30%. vsi rinejo v center z avti, kljub povečanju kolesarjev. to niso ljubljancani. ljubljana se ponovno utaplja v plocevini. ce nimas garaze, ne rini. ogromno opazam kombijev, ki so sluzbeni in parkirajo, kjer… ...prikaži več je zastonj ali poceni. čez noč. To mora ven. podpiram politiko visjih cen. slovencs samo s palico razume, da ne more met 5 avtomobilov pri hisi.
še ga volite srbi