Kot poroča današnja Mladina, letalo, ki je odšlo 4. maja po premierja Janeza Janšo, njegovo soprogo in sina na grški otok Kos ter jih še isti dan pripeljalo nazaj, nima ustrezne operativne licence za prevoz potnikov.
Direktiva Evropske unije namreč določa, da letalo brez operativne licence ne sme opravljati zračnega prevoza potnikov, pošte, tovora proti plačilu ali najemnini.
Mladina še izpostavlja, da je prevoz Janši uredil Bojan Žlebnik, in sicer pri podjetju RB Zračne črte. Do začetka marca je bil Žlebnik direktor tega podjetja, zdaj pa je odgovoren še za "področje letalskih operacij". Je pa Žlebnik direktor podjetja Gio Letalstvo, ki redno zagotavlja letalske prevoze za kabineta predsednika vlade. Janša je tako z Giem letel tudi na obiska v Berlin in v Varšavo.
Žlebnik je sicer za Mladino dejal, da je dal letalo v najem, zaradi česar licenca ni potrebna.
Napačna oznaka leta
Tako Mladina kot Dnevnik pa poročata, da so let Kos–Ljubljana prijavili pod oznako "private flight, own use", kar je oznaka za let za lastno uporabo. To pomeni, da gre za letalski prevoz, ki se ne opravlja za plačilo.
Pri Dnevniku pišejo, da Janša še vedno ni razkril naloga, s katerim bi dokazal, da je let res plačal, kot je zatrdil. Razkrivajo pa še, da je dejanski lastnik letala, s katerim je letela Janševa družina, ciprsko podjetje Gaznafta Investments Limited, ki pa letalo po pogodbi oddaja podjetju RB Zračne črte.
bolje je bit bivši komunajzar,kot tvoj Turk udbovc,
Dajte no novinarji stopiti na Kotnikovo do Agencije za letalski promet in dobiti uradno poročilo o goljufanju vseh vpletenih v ta prevoz !
Čimprej spoki v Demokracijo in ne pozabi oddati poročilo o številu plusov in minusov za tega tvojga kretena.