Po napovedih javne agencije Sprit, bodo od danes pa do 14. junija na BBC World News v najboljšem terminu predvajali skupaj 160 ponovitev slovenskih promocijskih oglasov. Oglasi so dolgi 30 sekund, videti jih bo mogoče petkrat na dan.
Za oglaševanje na BBC namenili 260.000 evrov.
Globalni doseg televizijskega kanala BBC World News je več kot 390 milijonov gospodinjstev, v Evropi pa več kot 120 milijonov gospodinjstev, dodajajo na Spiritu. Velik je tudi vpliv tega televizijskega kanala na družbenih omrežjih - tako so vsebine, ki jih objavlja ta televizijska mreža, najbolj deljene novice na Twitterju. Številke kažejo na do 5,4 milijonov delitev na mesec.
Za slogan Zelena. Aktivna. Zdrava 3, 6 milijona evrov
Slovenski turizem se s sloganom Zelena. Aktivna. Zdrava v glavno turistično sezono podaja z vrsto oglaševalskih akcij na tujih trgih, za kar so namenili 3,6 milijona evrov iz Evropskega sklada za regionalni razvoj: "Aktivnosti oglaševanja bodo izvedene na ključnih trgih, od koder v Slovenijo prihaja največji delež tujih turistov, evropska sredstva pa pomenijo bistveno finančno okrepitev proračuna za promocijo turizma Slovenije v letošnjem letu," so pojasnili v Spiritu.
V Nemčiji, na televizijskem programu ARD so z akcijo začeli že pred dvema tednoma, prejšnji teden se je pričela tudi oglaševalska kampanja na avstrijski nacionalni televiziji ORF.
1,43 milijona evrov je namenjenih spletnemu oglaševanju, po desetih državah v Evropi, Rusiji in ZDA. Vzporedno bo digitalna kampanja potekala tudi na družabnih omrežjih Facebook in Youtube.
Digitalni katalog Slovenije
Te dni je izšel tudi prvi digitalni turistični katalog Slovenije. Gre za prvo celovito sodobno, digitalno in interaktivno multimedijsko predstavitev turistične ponudbe Slovenije, ki našo deželo predstavlja skozi osem zgodb o Sloveniji. Te povezuje ena zgodba o ljubezni do Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije, katalog pa si uporabniki lahko naložijo na mobilno napravo, še pravijo v državni agenciji.
Sam da ne boste reklamiral možnosti kolesarjenja , kot tista vladina češpla direkt iz Milana , kajti ceste so grozota uničene in razbite in je oglaševanje le tega , čisto varanje turistov !
No, vič ga fanta. Potem se pa podpisuj kot Karlo Šin!
Zanimivo, katalog je na voljo angleškem, nemškem in italijanskem jeziku, v slovenskem pa ne! V redu, res je namenjen promociji našega turizma na tujih trgih, a pri omenjenih zneskih najbrž ne bi bil hud dodaten strošek, pripraviti še slovensko verzijo!… ...prikaži več! Če sami ne cenimo svojega jezika, kdo ga pa bo?