Po Adriinem stečaju se je na letališču Jožeta Pučnika Ljubljana ukinilo kar nekaj rednih linij. Večino so nadomestili z Brussels Airlines (Ljubljana – Bruselj), ter članicama Star Alliance Lufthansa in Swissair, ki bosta nadomestili lete v Frankfurt, München in Zürich.
Tudi Air Serbia je povečala frekvenco svojih letov, ponuja namreč več možnosti do Niša in Beograda, od tam naprej pa tudi do veliko drugih destinacij.
Ena izmed bivših linij Adrie, ki je na slabšem, je linija Ljubljana – Priština. Adria je ti dve mesti povezovala z direktnim letom, sedaj pa je Prištino mogoče doseči le s prestopom.
Z družbo Swissair je do Prištine mogoče priti s prestopom v Zürichu, s Turkish Airlines pa s prestopom v Istanbulu. Lufthansa omogoča polet v Prištino s prestopom v Münchnu. Let v Prištino vam bo sedaj vzel povprečno 18 ur (prestopi in čakanje na letališčih so v čas potovanja vključeni).
Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije se je od leta 2005 do leta 2019 v Slovenijo preselilo 16.967 Kosovčanov. Mnogi se sprašujejo, kako bodo sedaj obiskovali svoje sorodnike na Kosovu.
Vožnja z avtomobilom vam bo vzela okoli 9 ur, odvisno od razmer na cestah; druga možnost je vožnja z avtobusom, ki vam bo vzela približno 16 ur in pol; s prestopom v Beogradu boste z vlakom do Prištine potovali skoraj cel dan.
Seveda so vse možnosti časovno veliko bolj potratne kot prejšnji direktni let Adrie. Glede na to, da je bilo v času Adrie povpraševanje za lete na relaciji Ljubljana – Priština veliko, se sprašujemo, če bo to linijo nadomestil kakšen nov letalski prevoznik.
Vse, kar je čim dalj od balkana, je pozitivno. V primeru stečaje Adrie je torej to korist.
to je pa resnično problem-kdo pa sploh potuje v Prištino!?
To je pa res pomembno kako pridemo v Prištino. "pomembno gospodarsko središče za Slovenijo" Šiptarji pa se tako ali tako ne vozijo z avijonom, ampak samo z avtomobili ker tako lahko pokažejo svojim rojakom BMW-je ki so jih v Sloveniji… ...prikaži več zaslužili na račun socialnih dodatkov na otroke.