"Očitno na osrednjem delu Slovenske ceste nekateri vozniki avtobusov niso seznanjeni z novim prometnim režimom ali pa se grdo obnašajo celo nalašč," se je konec junija Mestni občini Ljubljana potožil eden od obiskovalcev mestnega središča. "Mislim, da ni nobenega dvoma, da trobljenje za kolesarjem, češ naj se umakne s cestišča, ni dopustno."
PREBERITE TUDI:
-
Souporaba prometne površine: Kdaj po cesti za kolesarji in kdaj za pešci?
-
Otvoritev prenovljene Slovenske ceste
Dodaja, da dogodek ni izjemen, saj se je podobno dvakrat zgodilo tudi njegovi prijateljici. Deset dni prej je med pobude meščanov nek drug udeleženec prometa zapisal: "Šofer je na Slovenski pri pošti v nekem momentu odpril okno in se začel dreti na kolesarja, češ, da je debel in še kolesa ne zna voziti, zato naj se spelje in ga neha ovirati pri vožnji avtobusa."
Na ljubljanski občini pravijo, da voznike opozarjajo, da so na omenjenem delu Slovenske ceste še posebej pozorni na pešce in kolesarje. "Glede na to, da se navedeni dogodki še vedno dogajajo bomo voznike ponovno opozorili, da so na pozorni in korektni do pešcev in kolesarjev," so zapisali pri MOL-u.
"Obtožbe deloma neresnične"
Voznika, ki se je drl iz avtobusa so pri mestnem avtobusnem prevozniku, so preverili in ga poklicali na zagovor. "Voznik je v navedenem primeru prejel ustni opomin, saj so določene obtožbe in izjave v pritožbi neresnične," je pojasnil Tomaž Pokrivač iz Ljubljanskega potniškega prometa.
Dodaja, da je glede na dnevno število voženj (okoli 2000) na omenjenem odseku delež pritožb sicer zanemarljiv, kar pa ne pomeni, da se prejete pritožbe ne obravnavajo. "Vsak prejeta pritožba se obravnava v skladu z internimi določili," pojasnjuje Pokrivač. "Se pa dogaja, da so določene pritožbe povsem neutemeljene."
Večjih težav oziroma pripomb na omenjenem odseku od voznikov niso zasledili. "Edina manjša težava je le, da morajo biti vozniki še bolj pozorni, saj ni zaznamovanih prehodov za pešce, kar pomeni, da določeni uporabniki omenjenega odseka cestišče prečkajo kjerkoli," pojasnjujejo pri LPP in dodajajo, da imajo vozniki jasna navodila, da so na omenjenem odseku še posebej pozorni na vse udeležence v prometu, še posebej pešce in kolesarje.
Največ konfliktov med kolesarji in vozniki LPP
V pritožbah se večinoma pojavljajo konfliktne situacije med kolesarji in avtobusi, zato pri LPP ocenjujejo, da bi bilo priporočljivo obveščati tudi kolesarje, ki lahko v izogib navedenim situacijam za vožnjo uporabljajo tudi površine pešcev, kjer pa je hitrost omejena na pet kilometrov na uro, kakršna je hitrost hoje pešca.
dezurni@zurnal24.si
Problem ni v kolesarjih ,marveč v organih nadzora ! To je enako kot pri kraji državnega premoženja .Ko bo Slovenija pravna država tudi v praksi, bomo postali normalna država .
Faaaaak kr zavore jim se ponavadi ne delujejo!! Ooo faaak!
Ooo faaaaak zlobni mocvirstki bicklisti ooo faaak!