Septembra je tako po spletu brskalo več kot sto tisoč uporabnikov. V primerjavi z letom 2009 pa se je letos odstotek teh uporabnikov povečal za 62 odstotkov. Rezultati raziskave MOSS kažejo, da k rasti deleža upokojencev pripomorejo čedalje pogostejše akcije računalniškega opismenjevanja starejših.
Sedeminsedemdeset odstotkov upokojencev vsaj enkrat na mesec ali pogosteje zahaja na spletne novičarske medije, 58 odstotkov jih vsaj enkrat na mesec ali pogosteje brska prek spletnih brskalnikov, 38 odstotkov jih vsaj enkrat mesečno ali pogosteje spremlja male oglase preko spleta, 28 odstotkov pa vsaj enkrat mesečno ali pogosteje na spletu išče turistične informacije.
Po podatkih MOSS se kar 84 odstotkov upokojencev zanima ali zelo zanima za novice, s 73 odstotki sledijo upokojenci, ki jih zelo zanimajo ali zanimajo tematike, povezane z zdravjem in zdravili, 67 odstotkov jih zelo zanima ali zanima prehranska tematika, 60 odstotkov teh pa se zelo zanima ali zanima za teme, povezane s potovanji.
Glede na zaposlitveni status je delež mesečnih uporabnikov interneta sicer največji v kategoriji zaposlen v podjetju (36 odstotkov). Z 12 odstotki sledijo zaposlenih v javnem sektorju, s po devetimi odstotki osnovnošolci, študenti in samozaposleni ter nato z osmimi odstotki upokojenci.