Slovenija
196 ogledov

"Komunikacija šepa"

(Foto: iStockphoto) Žurnal24 main
Zobozdravnica. Grdo ravnala s pacientko, a se incidenta sploh ne spomni.
Pacienta je mogoče pomiriti v nekaj sekundah s kakšno spodbudno besedo, ampak nekateri imajo s tem resne težave, je prepričan Franc Turk, predstojnik enote Center Zdravstvenega doma Ljubljana.
Franc Turk, enota Center ZDL


Izkušnja. “V nedeljo zjutraj sem po neprespani noči in v neznosnih bolečinah poiskala nujno zobozdravniško pomoč na Metelkovi, kjer sem bila deležna grdega ravnanja zobozdravnice Zore Pelicarič,” je svojo izkušnjo povzela bralka, ki želi ostati anonimna (ime in priimek sta znana uredništvu).

Tresla se je od bolečin

Zdravnico je zaprosila, naj ji izpuli zob, ki ga je sicer že dlje zdravila, a naj bi ji ta zabrusila: “Ne boste vi meni govorili, kaj naj naredim!” “Potem me je z instrumentom zbodla v živec tako, da sem se tresla od bolečin; z mano je opravila v manj kot dveh minutah, niti vode nisem dobila, da bi si izplaknila usta,” je Ljubljančanka opisala dogodek.

Pritožite se!
Sočutje. “Devetdeset odstotkov pritožb se zgodi, ker zdravniki ali sestre niso zmogli uspešne komunikacije; ta še najbolj šepa,” je dejal Turk, ki na leto prejme deset pritožb. Dežurni v eni izmeni ob nedeljah ali praznikih sprejme tudi 90 pacientov.

Zdravnica storila premalo
“Ne spomnim se nobenega nezadovoljnega pacienta; če bi izrazil nestrinjanje, bi se tega spomnila,” je Pelicaričeva dejala predstojniku enote Center Zdravstvenega doma Ljubljana (ZDL) Francu Turku (za Žurnal ni hotela dajati izjav). Je pa Turk izjavil (in to so potrdili tudi na zdravstveni zavarovalnici), da ima med dežurno službo diskrecijsko pravico odločanja o storitvah le (zobo)zdravnik. “Tudi pregled s sondo je postopek, da se najde boleči zob, a je to treba storiti previdno, z mero, počasi. Vsak je v svojem poslu včasih kramp, včasih ni. To, da ni bilo kozarca z vodo, je pa narobe,” je ocenil Turk in dodal, da je “zobozdravnica premalo naredila v smeri, da bi zadevo peljala v zadovoljstvo pacientke”.

Ta se ni pritožila, ker je bila, kot je dejala, v šoku, vse se je odvilo hitro, v avtu pa se je nato lahko le zjokala. Ne zdi se ji verjetno, da zobozdravnica njenega nezadovoljstva ni opazila.

Turk je dejal še, da so proti Pelicaričevi prejšnja leta prejeli le eno, in sicer bežno pritožbo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.