Se še spomnite, ko ste do interneta dostopali prek navadne telefonske linije in ko vas je na koncu meseca po odprtju računa za telefon morda bolela glava? Za dostop do interneta ste namreč plačevali glede na število minut, porabljenih prek telefonske linije.
Američane je ta teden kar precej šokiral podatek, da pri enem od največjih ameriških ponudnikov interneta AOL prek klicnega dostopa do interneta dostopa še vedno kar 3,5 milijona ljudi.
Eden izmed razlogov za to lahko po pisanju spletnega portala Tom´s Guide pripišemo temu, da jih velika večina od njih sploh ne ve, da še vedno plačujejo za tak dostop, ali pa so še vedno "ujetniki" zapletenih pogojev za prekinitev od naročniške pogodbe.
In v Sloveniji ...
In koliko je takih naročnikov pri nas. Na Telekomu Slovenije so za zurnal24.si dejali, da imajo še 1.629 aktivnih internetnih naročnikov, ki so na klicnem dostopu oziroma dial-upu.
"Klicni dostop seveda ni več aktualen, ampak čisto povsod širokopasovni dostop še ni možen, nekateri naročniki pa se težko odločajo tudi za mobilni širokopasovni dostop," so pojasnili. Da gre za majhen delež takšnih naročnikov pove že podatek, da imajo v Telekomu Slovenije več kot 210 tisoč internetnih naročnikov na fiksnem omrežju.
Pri T-2 in Telemachu so ob tem za zurnal24.si povedali, da t.i. naročnikov dial-up nikoli niso imeli. Na odgovor s strani Amisa še čakamo.