Slovenija
130 ogledov

"Lišpajo Slovensko, mi pa sedimo na gajbici"

Avtobusna postaja Kozarje Bralka
"Tudi to je Ljubljana. Medtem ko lišpajo Slovensko cesto, mi med čakanjem na avtobus lahko sedimo na gajbici za krompir," je sporočil in nam poslal fotografije svoje avtobusne postaje.

Gre za avtobusno postajo Kozarje na Cesti na Ključ, to je skoraj povsem na robu Mestne občine Ljubljana. Na postaji ustavlja avtobus, ki pelje v Polhov Gradec. 

Postaja Kozarje | Avtor: zurnal24.si zurnal24.si
Namesto nadstreška in klopce je na avtobusni postaji le pokonci postavljena gajbica za krompir. Na drugi strani ceste ni niti te. 

Na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet mestne uprave ljubljanske občine so nam povedali, da so z nadstreški in klopcami opremili 531 avtobusnih postajališč, zaradi prostorskih omejitev (npr. preozkega perona) jih ni bilo mogoče postaviti na sto postajališčih. 

Kjer je dovolj prostora, bo nadstrešek, obljubljajo

V zadnjih dveh letih so dodatno montirali okrog 30 nadstrešnic: na Slovenski cesti na primer zaradi projekta preureditve, do konca meseca bodo tu postavljene tudi klopi. "Nove nadstrešnice so tudi na pred kratkim odprtih P+R Barje in Dolgi most ter na Litijski cesti, nove pa bodo tudi na prenovljeni Zaloški cesti," so povedali in dodali, da bodo povsod, kjer bo prostor to dopuščal, avtomobilska postajališča opremili z nadstreškom in klopco. 

avtobusna postaja | Avtor: Janez Zalaznik Janez Zalaznik

V arhivu smo našli še fotografijo postaje, kakršna je bila pred dobrim letom. Ali je zdaj boljše, ali slabše, presodite sami. 

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 9
  • dragec 15:25 20.november 2015.

    Je...bo te šerif Janković v to mozoljasto slovensko rit

  • janez 12:06 18.november 2015.

    Rabote šerifa Janukovića. Fuj!

  • popokatopetl 10:15 18.november 2015.

    Problem je da gre pri Slovenski dobesedno za lišpanje. Ljubljanski javni prevoz je prepočasen, treba bi ga bilo konkretno pospešit da bi pritegnil več uporabnikov. To bi seveda zahtevalo večje investicije, pa vlak za evropska sredstva je najbrž že odpeljal. ...prikaži več Takšna prenova Titove je bila izbrana izključno zato ker je relativno poceni. Ampak glede na približno ničen učinek na pospešitev javnega prometa (kar je, bi se dalo doseč praktično zastonj z zaporo za osebni pleh), gre očitno zgolj za relativno drago lišpanje. Zato se strinjam, da so nadstreški na primestnih postajah bolj pomembni, pa kej drugega tudi.