Na glavnih cestah morajo biti postajališča za avtobuse urejena zunaj vozišča, zaželeno pa je, da so tako urejena tudi na drugih, prometnejših cestah, pravijo na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet Mestne občine Ljubljana (MOL). S tem se ne strinjata prometni strokovnjak Blaž Lokar in od 1. januarja 2011 novi direktor Ljubljanskega potniškega prometa Peter Horvat.
Lokar, član občinske projektne skupine za prometno politiko, pravi, da se na Dunaju avtobusi ustavljajo na cestišču. Kot dodaja, je prednost tega, da se jim ni treba spet vključevati v promet, s tem pa se pridobi tudi več prostora za postaje, kar omogoča, da se ljudje hitreje spravijo na avtobuse in z njih. Tudi Horvat razmišlja o predlogu za ukinitev izogibališč na vpadnicah, ker bi to povečalo potovalne hitrosti. “Vsekakor pa se bomo poskusili izogniti izgradnji izogibališč pri gradnji novih cest oziroma večjih obnov,” pristavi.
Na občini se s tem ne strinjajo: “Pri ustavljanju na vozišču nastajajo nepotrebne zamude pri preostalem prometu. Taka rešitev v nobenem primeru ne pospeši vožnje avtobusov, pa tudi na splošno ni problem v vožnji, ki poteka relativno hitro, temveč pri čakanju avtobusa na postajališčih, da se potniki vkrcajo in izkrcajo.”