Spletni modni gigant Shein, ki je v zadnjih letih osvojil tudi slovenske kupce, bo odprl novo fizično pop up trgovino. Po gostovanjih v Velenju in na Ptuju se začasna trgovina zdaj seli v Celje – vrata bo odprla v Citycentru Celje, in sicer danes (4. julija) ob 16. uri.
Kako dolgo bo Shein prisoten v Celju, v Citycentru ne vedo. "Zagotovo več mesecev, vendar ne gre za dolgoročni najem," pojasnjujejo za Žurnal24.
Shein, ki slovi po izjemno nizkih cenah in pestri ponudbi hitre mode, bo kupcem omogočil, da izdelke, ki jih sicer poznajo predvsem s spleta, preizkusijo v živo. Ponudba bo zajemala oblačila, obutev in modne dodatke za ženske, moške in otroke.
Čeprav gre za začasno trgovino, to ni prva tovrstna Sheinova fizična izpostava v Sloveniji. Pop up trgovino so že odprli v nakupovalnem centru Velenjka v Velenju ter v Ptuju, kjer so bile dolge vrste dokaz, kako priljubljena je znamka tudi pri nas. Je pa res, da so tam pop up trgovine odprli za krajši čas in ne za več mesecev, kot bodo v Celju.

Shein je te dni pod drobnogledom
Kljub navdušenju, ki ga pop up trgovine Shein požanjejo med slovenskimi obiskovalci, pa se je podjetje nedavno znašlo tudi pod drobnogledom evropskih regulatorjev. Francoski urad za konkurenco je namreč v okviru skoraj leto dni dolge preiskave ugotovil več nepravilnosti pri oglaševanju popustov, smo poročali.
Shein naj bi pred znižanjem pri določenih izdelkih cene najprej zvišal. Preiskava je pokazala, da je bilo kar 11 odstotkov pregledanih oglaševanih popustov dejansko rezultat predhodnega zvišanja cene, medtem ko znižanje v 57 odstotkih primerov sploh ni bilo realno, temveč zgolj navidezno. V 19 odstotkih je bilo znižanje sicer resnično, a manjše od oglaševanega. Zaradi zavajajočih poslovnih praks je francoski urad za varstvo konkurence kitajskemu spletnemu trgovcu Shein naložil 40 milijonov evrov globe.
Ovce v vrsto, ajde.