"Peljali smo se v smeri centra in k sreči na troli še ni bilo toliko ljudi, tako da pokrov ni zadel nikogar," je povedala potnica avtobusa številka 6, ki se je na njem peljala v smeri Dolgega mosta, ko je ob sredinskih izhodnih vratih na tla nenadoma treščil pokrov za luč. "Potniki, ki so bili v bližini, so pokrov odrinili na mesto, rezervirano za invalide,” je dodala.
Odgovornost. Prevoznik mestnega potniškega prometa (MPP) odgovarja za škodo zaradi potnikove smrti, okvare zdravja ali poškodbe, razen če dokaže, da je bila škoda povzročena z dejanji potnika ali je šlo za višjo silo, piše v Splošnih prevoznih pogojih MPP.
Na Ljubljanskem potniškem prometu (LPP) so zatrdili, da za varnost skrbijo tako z generalnimi servisi kot vsakodnevnimi pregledi; "vitalne dele za brezhibnost vožnje" preglednik avtobusa pregleda vsak večer, pred začetkom službe pa pregledni obhod po vozilu opravi tudi voznik. Zato ne izključujejo možnosti, da je dogodek posledica vandalizma.
Zahtevki za odškodnine
Potniki LPP so sicer zavarovani po zakonu o obveznih zavarovanjih v prometu. "LPP ima sklenjeni dve zavarovanji – zavarovanje avtomobilske odgovornosti, torej odgovornosti za škodo, ki jo z uporabo vozila povzroči tretjim osebam zaradi smrti, telesne poškodbe, prizadetega zdravja, uničenja in poškodovanja stvari, ter nezgodno zavarovanje potnikov v javnem prometu za posledice nesreče," so pojasnili na LPP.
V zadnjih treh letih so prejeli 156 zahtevkov za telesne poškodbe potnikov, od tega lani 39, predlani 59, leta 2008 pa 58. Po slovenski zakonodaji se ob pritožbah zaradi poškodb ugotavljata tako odgovornost potnika kot prevoznika.