Dokončne odločitve, ali bo nekdanji prvi mož Deutsche Bahna pri sanaciji železnic sodeloval, ni pričakovati. Kljub temu pa bodo pogovori podlaga za morebiten sestanek nekdanjega prvega moža nemških železnic z usmerjevalnim odborom za vodenje sanacije družbe. Pogovori naj bi za zdaj potekali o poslovnem modelu železnic in njegovi arhitekturi.
Mehdorn je ob obisku v Sloveniji konec aprila letos sicer že izrazil pripravljenost za sodelovanje pri sanaciji Slovenskih železnic. Predsednik vlade Borut Pahor je takrat napovedal, da naj bi bila dokončna odločitev znana maja. Mehdorn je takrat prinesel elaborat, sicer zaupne narave, v katerem so po Pahorjevih besedah "pogumne, vizionarske poteze".
Pripombe o holdinški organiziranosti
SIcer pa je danes Svet delavcev Slovenskih železnic razpravljal o predlogu ministra za promet Patricka Vlačiča o holdinški organiziranosti sistema. Predsednik sveta Silvo Berdajs je povedal, bi bila lahko holdinška organiziranost Slovenskih železnic znosna, če bi šlo za trdno oblikovan holding in se strokovne službe ne bi delile na jedrne družbe. Svet delavcev pa se ne strinja, da se vleka deli na potniški in tovorni promet, temveč predlaga, da se s ciljem zniževanja stroškov združi s Centralnimi delavnicami.
"V primeru delitve vleke na potniški in tovorni promet bi prišlo do dodatnih stroškov v višini približno 1,8 milijona evrov letno, ob združitvi s Centralnimi delavnicami pa bi se zaradi sinergijskih učinkov določeni stroški celo znižali," je prepričan Berdajs.
20
ogledov
Mehdorn ne bo rešitelj?
Hartmut Mehdorn v Ljubljani s prometnim ministrom Patrickom Vlačičem in vodstvom Slovenskih železnic sodelovanju pri sanaciji železnic.