Eden od bralcev se je obrnil na nas in nas opozoril, da sta z dolenjske avtoceste na odseku Grosuplje zahod–Ljubljana "izginila" dva prometna znaka, ki sta omejevala največjo dovoljeno hitrost na 100 km/h. "So ju mar odstranili nepridipravi ali gre za spremembo prometne signalizacije?" se je spraševal bralec.
Kot je razvidno s fotografij Googla (glej spodaj), sta na tem odseku res domovala dva fizična prometna znaka, ki sta omejevala hitrost na 100 km/h točno pri avtocestnem izvozu Šmarje-Sap. Ko smo se zdaj peljali po tem odseku, teh dveh prometnih znakov ni več, kar pomeni, da smo se tam lahko peljali s hitrostjo do 130 km/h. Omejitev hitrosti 100 km/h se je v našem primeru, na običajen ponedeljek ob 9. uri, pojavila šele ob vstopu v predor Mali Vrh, zapisana pa je bila na digitalni tabli, po predoru Mali Vrh pa je sledil preklic vseh omejitev, in sicer prav tako na digitalni tabli.

"Na dolenjski avtocesti A2 je vzpostavljena spremenljiva prometna signalizacija, ki določa omejitve hitrosti in po potrebi prikazuje tudi druga prometna pravila. Hitrost, prikazana na znaku s spremenljivo vsebino, je obvezna in jo je treba upoštevati. Takšna signalizacija je nameščena na odseku od priključka Grosuplje zahod do razcepa Malence (smer Ljubljana), kjer je več znakov s spremenljivo vsebino," so zapisali na Darsu v odgovoru za Žurnal24.
"Če je na primer zapisana hitrost 100 km/h, ta omejitev velja do naslednje signalizacije, ki določa drugačno hitrost," so še poudarili na Darsu.
Kot so dodali za naš medij, največjo dovoljeno hitrost določa Darsov regionalni nadzorni center, pri čemer upošteva gostoto prometa in druge prometne okoliščine. Zaradi tega se lahko omejitve čez dan spreminjajo. "V jutranji prometni konici, ko je promet bolj obremenjen, je lahko hitrostna omejitev tako tudi nižja od 100 km/h," so opozorili na Darsu.
dezurni@styria-media.si
A so ga zaplenili bakernoljubci? A ja ni bakren...
Še mal , pa boste lahko služili tudi s prodajo vinjet traktorjem , čez kakšno desetletje pa še konjskim vpregam ! Glede tematike , se pa strinjam z vsemi omejitvami na SLO AC , do zadnje !
Mene pa zanima ali tudi radar na koncu viadukta deluje izmenično ?