Slovenija
21 ogledov

Na tnalu minister Gašperšič

Peter Gašperšič Anže Petkovšek
Predlagatelji interpelacije ministru Petru Gašperšiču očitajo, da se zgolj kiti s tujim perjem, sam pa očitke iz vseh štirih točk kategorično zavrača.

Poslanci državnega zbora se bodo na današnji seji izrekli o svoji podpori ministru za infrastrukturo Petru Gašperšiču. Tako predlagatelji interpelacije kot minister so zbranim že pojasnili svoje videnje. Razprava bo sicer dolga, saj je za to temo na voljo kar 14 ur in pol. Pričakovati je, da bo Gašperšič dobil zadostno podporo in tako ostal na čelu ministrstva. 

Tadej T. Vatovec iz Združene Levice je v imenu predlagateljev predstavil razloge za vložitev interpelacije. Ministra Gašperšiča je označil za "lakaja zasebnega kapitala, ki steguje prste po slovenski infrastrukturi". Napovedal je, da bo drugi tir postal slepi tir, za projekt pa bosta potrebni še dodatni dve leti zaradi predvidenega javno-zasebnega partnerstva, ki naj bi bilo sklenjeno za potrebe izgradnje drugega tira. Vatovec je spomnil, da je Gašperšič že ob svoji predstavitvi na matičnem odboru dejal, da drugega tira, kot je bil predviden, še 30 let ne bo. Ministru očitajo, da se zgolj kiti s tujim perjem. 

Minister vse očitke zavrača

Minister Peter Gašperšič je zavrnil vse očitke iz interpelacije. Kot je povedal, so na ministrstvu namenili več sredstev za investicije v cestno infrastrukturo, modernizirali železniško progo med Pragrerskim in Hodošom, poglobili vhodni kanal v Luko Koper, obnovili mariborsko letališče, začeli z izgradnjo avtocestnega odseka med Draženci in Gruškovjem, … Poudaril je, da "drugi tir je in ostaja prioriteta vlade, ministrstva in mene kot ministra"

Zavrnil je očitke, da se zavzema za privatizacijo infrastrukture in da je nezakonito vplival na kadrovske odločitve v SDH. "Ne gre za dokazano nezakonito vplivanje, temveč za sume. Ko bodo ti zavrnjeni, se bodo predlagatelji lahko izgovarjali, da so govorili samo o sumu," je dejal Gašperšič in se ob tem vprašal, zakaj so bili sumi javno izrečeni šele, ko je SDH predlagal zamenjavo določenih članov, ne pa, ko naj bi se sumi zgodili. 

"Od začetka mandata sem deloval v skladu z zavezo, da je drugi tir prioriteta. Ni dvoma, da je treba  zagotoviti povezavo," je dejal Gašperšič. "Izgradnja je strateška prioriteta ne le zaradi razvojnega potenciala, ampak zaradi celotne Obale in Slovenije." Vnovič je ponovil, da je svoj mandat vezal na začetek gradnje drugega tira, ki naj bi se začela prihodnje leto. V primeru, da do tega ne pride, bo premierju ponudil svoj odstop. Interpelacijo je ocenil kot nespameten poskus, da bi preprečili izvedbo drugega tira kot projekta z javnozasebnim partnerstvom. 

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 8
  • valerijakregar 21:25 20.september 2016.

    dragec, ti si shizofreno obseden z ijj !!!bolnik na 3.potenco !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • snupy 11 20:58 20.september 2016.

    Javno zasebno partnerstvo si predstavljajo tako da javni denar pospravijo v zasebne žepe.

  • jakec1575 19:10 20.september 2016.

    Ne razumem, da si predsednik vlade ne more zrihtat mnenje enega poštenega ekonomista in gradbenika, ki bi realno ocenila vrednost projekta. Cene storitev so normirane v gradbenistvu. Dost realno se da izracunati in caovnico del in dejanske zneske. Preprosto ne ...prikaži več verjamem , da so vsi barabe. Vseeno je v tej državi dovolj dobrih ljudi. Torej premier enostavno noce.