“Ko mi je potekel študentski status, mi urbanomat ni ponudil možnosti za nakup mesečne delavske vozovnice za 34 evrov, zato sem morala kupiti prenosno za 42,50 evra,” je povedala bralka, ki ni želela biti imenovana. Kot pravi, ne razume, zakaj ji sistem ni omogočil nakupa delavske. Tega ji niso znali pojasniti niti na kontaktni telefonski številki, kjer so ji svetovali, naj se oglasi v potniškem centru.
“V takih primerih potnikom priporočamo, naj na vrednostno vozovnico naložijo dobroimetje, nato pa v potniškem centru na Slovenski cesti spremenijo tip vozovnice,” so razložili v javnem podjetju Ljubljanski potniški promet (LPP).
Denarja ne vračajo
Ker ima potnik na izbiro nakup vrednostne in prenosne vozovnice, razlike za nakup zadnje ne vračajo, so dodali na LPP. Zapis na urbani je sicer treba urediti zato, da potniku nihče ne more prodati drugega tipa vozovnice, so navedli kot prvi razlog.
“Ob izgubi ali kraji kartice lahko zaradi zapisa prenesemo zapis s stare na novo, ne da bi potnik ob tem izgubil že plačano mesečno voznino ali vrednost,” so še povedali. Poleg tega je po njihovem mnenju tip vozovnice nujno spreminjati zato, da potniki, ki so na primer dobili službo, ne morejo več uporabljati urbane s 50-odstotnim popustom za brezposelne.
Kot zadnji razlog pa so navedli, da je zapis na kartici pomemben za vodenje evidence LPP, ki lahko le tako vzdržuje resnično informacijo o strukturi svojih potnikov.