Med obalnimi sindikalisti se je razširila vest, da se je v lobiranje za logistični holding vključil tudi Blaž Miklavčič, nekdanji direktor Slovenskih železnic. “Mene ni klical, mi je pa kolega povedal, da Miklavčič lobira pri nekaterih sindikalistih,” pravi Mladen Jovičič, predsednik sindikata žerjavistov. Tudi Pavel Lokovšek iz sindikata pristaniških delavcev je slišal za lobiranje. “Informacija je prišla iz več zanesljivih virov,” poudarja.
Pavel LokovšekNaša udeležba na mednarodni konferenci o logističnem holdingu na Brdu pri Kranju ne pomeni, da bomo ideji prikimali in da se z njo strinjamo.
Odpor je čustven
“Nikogar nisem klical, ker po tem nimam nobene potrebe. Sploh pa je odpor na Obali proti holdingu predvsem lokalne, čustvene narave,” poudarja nekdanji direktor železnic, prepričan zagovornik holdinga. Zanika, da bi bil plačani lobist. Za Delovo prilogo FT je sicer povedal, da ima s Hartmutom Mehdornom, idejnim očetom holdinga, stike praktično vsak teden.
Na vprašanje, zakaj se zavzema za kapitalsko združitev Luke Koper, Intereurope in Slovenskih železnic in ne na primer za povezovanje na podlagi ponudbe skupnih paketov storitev, odgovarja s prispodobo: “Ker bi bilo to videti nekako tako, kot da ste napol noseči. To ne gre – si noseč ali pa nisi.”
Ni učinkov
Jovičič opozarja, da je ena od delovnih skupin v Luki, pristojna za področje financ, ugotovila, da holding ne bi prinesel finančnih sinergijskih učinkov. “Vsi špediterji mi tudi razlagajo, da bi lahko ponudili paketno ponudbo storitev od vrat do vrat in da za to ne bi bilo potrebno lastniško povezovanje z gnilo železnico,” dodaja.