Pogodbena vrednost del na tem območju, kjer avtocesta poteka po trasi nekdanje glavne regionalne ceste, je 4,4 milijona evrov, obnova pa naj bi bila po napovedih zaključena do sredine novembra, do uradnega začetka cestne zimske službe.
Dolenjska avtocesta se pri Grosupljem in Višnji Gori razcepi - odsek proti Ljubljani je urejen kot sodobna avtocesta, celo s tremi pasovi, medtem ko je odsek proti Novem mestu speljan po nekdanji glavni cesti Ljubljana-Novo mesto-Zagreb in ni urejen kot sodobna avtocesta, saj je razmeroma ozek, ovinkast in brez odstavnih pasov, zato je tudi hitrost omejena na 100 kilometrov na uro. V okviru del bodo obnovili vozišče, medtem ko avtoceste širili ne bodo.
Promet v času obnove
Promet bo med obnovitvenimi deli povečini urejen po zoženih voznih pasovih v vsako smer vožnje, po sistemu 2 + 1 + 1. V smeri proti Novem mestu je tako en pas urejen po drugi polovici avtoceste in je od drugih dveh pasov, kjer promet poteka v smeri Ljubljane, ločen z nizko betonsko varnostno ograjo. En pas je medtem urejen ob gradbišču, torej po desni polovici avtoceste oz. po smernem vozišču proti Novemu mestu, kjer potekajo obnovitvena dela.
Takšen režim je že nekaj dni, zato na območju občasno prihaja do zastojev.
Predvideno pa je tudi, da bo zoženi vozni pas v območju gradbišča, torej v smeri Novega mesta, ob koncih tedna, to pomeni od petka od 19. ure do ponedeljka do 13. ure, zaprt. Če bo v posamezni fazi izvedbe del to treba, bo tak režim tudi v delovnih dneh med 19. uro zvečer in 13. uro naslednjega dne, kar pomeni zunaj prometne konice.
Vseeno pa na Darsu priznavajo, da je v terminu, ko bo promet proti Novemu mestu urejen samo po enem pasu, predvsem v primeru povečanega prometnega toka občasno mogoče pričakovati zastoje. Proti Ljubljani bosta medtem vseskozi dva začasna prometna pasova, tudi ob popolni zapori odseka proti Novem mestu pa bo za voznike iz smeri Ljubljane urejen izvoz za Višnjo Goro.
V Sloveniji je zlata jama za te mojstre ki delajo in obnavljajo ceste ,v nedogled se popravlja itd in ni konca ne kraja,torej mi davkoplačevalci plačujemo te izkoriščevalske nesposobneže.Konkurenco pripeljat bo ceneje in hitreje.Na hrvaškem v nekaj dneh končajo z… ...prikaži več delom ,ko pri nas zavlačujejo v nedogled