“V zadnjih treh letih smo prihodke na turškem trgu več kot podvojili. Danes je turški trg četrti največji in tu se ne bomo ustavili,” napoveduje Dean Kočevar, vodja prodaje v Lami. Najpomembnejši trgi tovarne so še Velika Britanija, Poljska, Rusija, Nemčija in Slovenija, največji posamični kupec pa so Ikea, švedski velikan in največji svetovni ponudnik pohištva, ter proizvajalci, ki delajo zanjo. Na področju spojnega okovja za pohištvo imajo 20-odstotni tržni delež in so vodilna blagovna znamka na svetovni ravni.
Uspešno proti krizi
“Tudi pohištvena industrija je prizadeta v recesiji in marže so se zmanjšale. Na spremenjene razmere se je naša skupina odzvala z investiranjem v nove izdelke za rastoče niše znotraj pohištva, v izboljšavo proizvodnih procesov in v razvoj rešitev za kupce zunaj tradicionalnega trga pohištvene industrije,” razlagajo v Lami, ki je največja članica skupine Titus Group. Po podatkih baze GVin po letu 2006, ko je tovarno kupil angleški investitor, dobiček Lame strmo raste, produktivnost, merjena v prodaji na zaposlenega, pa se je v zadnjih šestih letih podvojila. Število zaposlenih je stabilno, v povprečju 400, odpuščali niso. Njihov cilj je zvišanje produktivnost za dodatnih 50 odstotkov.