Slovenija
60 ogledov

Oglasi v UKC tudi zato, da čakalnice lepše izgledajo

Oglasi na stomatološki kliniki Žurnal24 main
Bralca, ki nam je poslal nekaj slik iz ljubljanskega kliničnega centra, so zmotili oglasi v čakalnicah. Pravi, da jih v javnih zdravstvenih zavodih ne bi smelo biti. V UKC so lani z oglasi zaslužili 33 tisočakov.

"V prostorih Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Ljubljana je nameščenih 373 oglasnih panojev in 'brošurnikov' ter 15 LCD monitorjev. V letu 2014 smo z njimi ustvarili dobrih 33 tisoč evrov prihodkov," so nam sporočili iz UKC. 

Na ministrstvu za zdravje na takšno prakso zdravstvenih zavodov gledajo postrani. Pravijo sicer, da oglaševanje v prostorih javnega zavoda v zdravstveni zakonodaji ni urejeno, a pri tem pa poudarjajo: "Glede na to, da gre za javne zavode, ki naj bi delovali neprofitno, bi moralo biti tudi oglaševanje v skladu z namenom delovanja javnih zavodov."

Namen oglasov tudi urejenost čakalnic

"Poleg ozaveščanja o zdravem načinu življenja, je namen oglasnih okvirjev tudi urejenost čakalnic," so nam še pojasnili na UKC, kjer pravijo, da o primernosti vsebine in ali ima ta res informativno vrednost za paciente, odločajo glavne sestre posameznih kliničnih oddelkov.

Oglasi na stomatološki kliniki | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Kateri oglaševalci na oglasnih okvirjih največ oglašujejo, na UKC ne vedo, ker ne sodelujejo neposredno s podjetji. "Pri oglaševanju sodelujemo z zunanjimi partnerji. S pogodbo je določena vsebina oglaševanja, in sicer oglašujemo izdelke in storitve, ki se navezujejo na zdrav način življenja in na ta način spreminjamo škodljive vzorce vedenja," trdijo. 

Komentarjev 1