Slovenija
37 ogledov

Po fiasku Požarja in Pečečnika znamke Delo revij spet naprodaj

Znamke Dela Revij. Saša Despot
KBM Leasing spet išče kupca 44 blagovnih znamk, med drugim tudi Lady, Jano, Stop in Obraze.

Po tem neuspelem nakupu znamk propadle družbe Delo revije Bojana Požarja in Joca Pečečnika, danes KBM Leasing začenja z novim postopkom prodaje. Kupiti bo mogoče posamične znamke ali za ves paket 44 blagovnih znamk.

Predstavnica NKBM Kardia Toure Zagrajšek je pojasnila, da znamke prodajajo v okviru likvidacijskega postopka KBM Leasing v skladu z načeli dobrega gospodarjenja. Zato bo pri nakupu odločala le najvišja ponujena cena. Ponudnik pa mora poleg priložiti še bančno garancijo za resnost ponudbe v višini 300 tisočakov. 

Zaradi sporov nista poravnala kupnine

Koliko denarja bi KBM Leasing za znamke iztržil ostaja neznanka, saj revije od avgusta naprej ne izhajajo več. Takrat naj bi jih od Media24 prevzela Požar in Pečečnik, a na koncu zaradi sporov nista poravnala kupnine.

Požar je nato v javnem pismu izpostavil, da je medijski projekt propadel izključno zaradi Pečečnika, ker se je ta tik pred izidom revij, po petih mesecih priprav, pogajanj z Novo kreditno banko Maribor, in samo nekaj ur po podpisu pogodbe z banko umaknil od sofinanciranja projekta. KBM Leasing pa je nato po enem tednu od podpisa pogodbe naznanil, da zaradi neizpolnjevanja obveznosti odstopa od pogodbe.

Pečečnik, ki je bil v svojem odgovoru kratek, razlogov za svoj umik ni pojasnil, navaja pa, da misli, da je Požar nevestno opravil funkcijo direktorja, ker ni kupil 44 blagovnih znamk nekdanjega podjetja Delo revije. Zato naj bi imel tudi sredstva iz kreditne pogodbe.

Požar pa je danes na Twitterju že zapisal, da se za blagovne namke ne bo potegoval in ga zanimajo le kot novinarja.

Komentarjev 1
  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 12:46 19.december 2015.

    "ki je še v teku odpovednega roka pogodbe sklenjene s KBM Leasing, pričelo izdajati konkurenčne revije"A smo na svobodnem trgu al nismo? Konkurenca pa ja more bit no.