"Res je, gostje so bili pri nas in želeli večerjati v Piranu; na recepciji so jim predlagali nekaj restavracij, med njimi Restavracijo Pavel. Do zdaj z njimi nismo imeli težav. Ko pa so nas gostje obvestili, kaj se jim je zgodilo, smo se jim v našem imenu opravičili, vodstvo hotela pa je tudi uradno prepovedalo priporočilo teh dveh restavracij (Pavel1 in Pavel2, op. p.) v prihodnje. Gostje so nam še sporočili, da bodo od restavracije zahtevali, naj jim denar vrnejo," so nam v hotelu Kempinski Palace potrdili zgodbo poslovneža iz tujine, ki se je s skupino prijateljev med nedavnimi prazniki mudil v Portorožu.
Poslovnež se je vrnil
Na Obalo se je poslovnež mednarodnega podjetja vrnil v okviru službene poti pred dnevi in poslovnim partnerjem povedal o zastrupitvi s hrano v Piranu.
Zgodba gre takole: na priporočilo uslužbenca Kempinskega so jedli v znani restavraciji ob morju, med drugim jastoge in školjke, plačali 150 evrov na osebo, domov pa so se prav vsi vrnili z drisko in hudimi prebavnimi motnjami. "O tem nimamo nobene informacije in smo zelo presenečeni, saj zelo skrbimo za kakovost naše ponudbe. Morda pa gostje niso jedli pri nas," so komentirali v omenjeni piranski gostilni. Na vprašanje, kolikšen je povprečen račun pri njih, nam niso odgovorili, povedali so le, da so nekatere buteljke drage, stanejo tudi po 75 evrov.
V Kempinskem so še dodali, da glede tega, koga svojim gostom priporočijo, nimajo posebnih dogovorov, zahtevajo pa, da v zameno za priporočilo skrbijo za kakovost in goste korektno obravnavajo.
Je pa priporočljivo obiskati Pavla, če ima kdo probleme z zaprtostjo.
Za 150 eur so dobili še kvalitetno sranje v večjih in pogostejših količinah. Bravo Pavle, zalog iz skrinj od lani se je treba nekako rešiti.
Njim ni pomembna kakovost, ampak samo denar. Sem že jedel v tej restavraciji, ker pogosto obiščem Piran, naslednjič bomo jedli drugje.