Hrvaške železnice (HŽ) so v sredo objavile javni razpis za svoj novi slogan, na katerem lahko sodelujejo le študenti. Ti so svoje prve objavili na spletnem družbenem omrežju Twitter, kjer se je nato pojavila vrsta šaljivih predlogov. Veliko pozornosti sta požela predvsem predloga "Počasneje ne gre" in "Pridemo, ko pridemo".
Javno podjetje HŽ v razpisu za najbolj kreativen slogan za železniški promet, ki ga je objavilo na svoji spletni strani, poudarja, da mora biti kratek, jasen in da si ga je lahko zapomniti, z asociacijami na vlak, železnico, potovanja, potnike in podobno.
Evropske cene, balkanske storitve
Razpis so objavili le nekaj dni potem, ko je v javnosti razburjenje povzročila njihova napoved, da bodo krčili število potniških vlakov in povezav zaradi izgub. Potniki se pritožujejo tudi nad "evropskimi" cenami in slabimi storitvami v hrvaškem železniškem prometu, predvsem pa nad pregovornim zamujanjem vlakov.
Mnenje o hrvaških železnicah so mnogi uporabniki twitterja pokazali z duhovitimi slogani, kot so: "Vam življenje prehitro mineva? Ni problema, potujte s HŽ", "Čas je relativen", "Ker si boljšega ne zaslužite", "HŽ - vožnja življenja. Celotnega življenja", "Connecting People - Eventually" (Povezujemo ljudi - Enkrat že), "Ni vse v hitrosti", "V 80 dneh okoli Hrvaške", "Tako smo počasni, da se ne splača metati pod vlak", "Doživite vožnjo po zgodovinskih progah Franca Jožefa. Ista čarobnost že več kot 100 let" in mnogimi drugimi.