“S sedanjim rektorjem smo se dogovorili, da me bodo obveščali o vseh pomembnih odločitvah na univerzi. O tem me niso obvestili; zakaj, še ne vem. Se mi pa zdi ta posel precej nenavaden in nepotreben,” se je za Žurnal odzval Danijel Rebolj, novoizvoljeni rektor mariborske univerze, ki mandat nastopi maja letos.
Dušan Rebolj, novoizvoljeni rektorTa posel se mi zdi precej nenavaden in nepotreben.
Medijski zakup je izjema?
Univerza v Mariboru (UM) je z oglaševalsko agencijo Pristop brez javnega razpisa sklenila enoletno pogodbo za medijski zakup v vrednosti kar 445 tisoč evrov brez davka na dodano vrednost, je razkril Večer. Pogodbo o poslu so sklenili konec lanskega leta, saj je še decembra o poslu razpravljal kolegij dekanov, ki pa ga je soglasno podprl. Na UM so prepričani, da javni razpis za medijski zakup ni potreben, saj gre po njihovem mnenju za posebno izjemo, ki ni predmet javnega naročanja in je določen v zakonu o javnem naročanju. Ta zakon sicer vsem javnim ustanovam nalaga, da za posle, vredne več kot 20 tisoč evrov, objavijo javni razpis.
Šoltes se ne strinja
Načeloma pa se z mnenjem UM ne strinja Igor Šoltes. Prepričan je namreč, da kjer obstaja konkurenca in gre za odplačan posel, posebne izjeme zakona o javnem naročanju ne pridejo v poštev. Lastniki Pristopa, družbe za komunikacijski management, so Sašo Dimitrievski in skupina Pristop oziroma Aleš Razpet, Andrej Drapal in Franci Zavrl.