Slovenija
19 ogledov

Potrošniki bolj optimistični

Graf prikazuje vrednost kazalnika zaupanja v obdobju med januarjem 2005 in marce Žurnal24 main
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v marcu za dve odstotni točki višja kot februarja, ugotavljajo na Statističnem uradu RS (SURS).

K temu so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede finančnega stanja v gospodinjstvu in napovedi brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih. Prav ta dva kazalnika sta se med vsemi v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj izboljšala, in sicer za 3 odstotne točke.

Raziskava Mediane kaže, da smo Slovenci v zadnjih dveh letih kljub krizi kupili več dobrin. Več v povezavi.

Marca letos je minilo 15 let, odkar so na Sursu prvič izvedli Anketo o mnenju potrošnikov.

Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila marca 1996 za 4 odstotne točke višja od vrednosti tega kazalnika v marcu 2011.

Je spet čas za varčevanje?
Vrednost kazalnika "primernost časa za varčevanje" se je v marcu 2011 v primerjavi s februarjem 2011 med vsemi kazalniki najbolj zvišala, in sicer za 16 odstotnih točk. Hkrati je bila za 4 odstotne točke višja kot v marcu 2010 in za 3 odstotne točke višja od povprečja prejšnjega leta.

Na vprašanje o primernosti časa za varčevanje glede na splošno gospodarsko situacijo je marca 2011 18 odstotkov anketiranih odgovorilo, da je zdaj zelo primeren čas za varčevanje, 38 odstotkov anketiranih je menilo, da je čas za varčevanje kar primeren, 19 odstotkov jih je odgovorilo, da je čas za varčevanje prej neprimeren kot primeren, 24 odstotkov pa, da je zdaj zelo neprimeren čas za varčevanje. Preostali anketiranci (en odstotek) niso vedeli, kako bi odgovorili, ali pa niso želeli odgovoriti na to vprašanje.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.