"Letos nekako postavljamo to akcijo, tako da bo zanimivo videti odziv. Ideja izhaja iz promoviranja podjetništva – da dokažemo, da so mladi lahko uspešni pri ustvarjanju in vodenju podjetij. Ne bomo promovirali visokoletečih firm, ampak manjša, denimo za spletne portale, trgovine," nam pove Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik.
Rok za prijave poteče sredi junija, do zdaj pa so zbrali nekaj več kot 10 prijav. V prvem letu izvedbe akcije so se odločili za podeljevanje praktičnih nagrad.
Zavod želi s tem promovirati podjetništvo med mladimi ter podjetniki začetniki. "Izbrali bomo mladega podjetnika, ki deluje v etični panogi, je na začetku svoje poti in potrebuje medijsko podporo, lahko kot mladi podjetnik služi kot zgled ostalim mladim podjetnikom," pišejo v predstavitvi.
Prijavijo se lahko mlajši od 30 let, ki imajo podjetje, starejše od pol leta in mlajše od štirih let; zgornja meja njihovih prihodkov v kateremkoli bilančnem letu poslovanja za izbor mladega podjetnika leta je 500 tisoč evrov. Oblika podjetja ni pomembna. Lahko je tudi franšiza slovenskega ali tujega podjetja, vendar mora biti podjetje oziroma podjetniška skupina večinski lastnik podjetja. Več informacij najdete tukaj.
2
ogledov
Poudarek bo na manjših podjetjih
Zavod mladi podjetnik izbira mladega podjetnika leta. Akcija je namenjena promociji podjetništva med mladimi ter podjetniki začetniki.