V nobeni od vprašanih bank ne razkrivajo, koliko privarčujejo z izdajanjem e-računov. Priznavajo pa, da imajo od elektronskega izdajanja računov tudi finančno korist.
Odpadejo namreč stroški tiskanja, kuvertiranja, pošiljanja, določene procese je mogoče avtomatizirati, poslani račun pa se znajde v spletni banki uporabnika praktično takoj.
Vprašane banke pa skrivajo tudi število naročnikov na e-račune. V NLB denimo so zapisali: "Številka se vsak mesec počasi povečuje," pri banki Raiffeisen in Abanki pa, da teh podatkov ne razkrivajo.
Zakaj e-račun?
Prejemniki e-računov – fizične osebe – zagotovo imajo korist, vendar večinoma primerov ne finančno.
Stroški plačevanja so enaki tistim pri plačevanju prek spletne banke, ni pa treba prepisovati podatkov, temveč se položnico poravna le s klikom. Na drugi strani pa so e-računi pomembni za pravne subjekte.
"Ti kot prejemnik lahko e-račun uvozijo v svoje računovodske aplikacije, e-račun pa se tudi avtomatsko poknjiži," so povedali v NLB.