Intereuropa je najela družbo MCS (Management Consulting Services) iz Avstrije, da zanjo išče strateškega partnerja za ruski trg oziroma kupca za logistični terminal Čehov.
Intereuropa. Čisti dobiček Intereurope je v prvih devetih mesecih letos dosegel le 33 tisoč evrov. Pred utapljanjem v rdečih številkah jo rešuje predvsem dejstvo, da je prodala nekaj nepremičnin.
Najslabše ji gre na ruskem trgu – Intereuropino podjetje v Rusiji je doseglo le 36 odstotkov načrtovanega.
Po neuradnih informacijah naj bi ji za to na mesec plačevala sedem tisoč evrov. V Intereuropi tega niso komentirali, češ da so podrobnosti dogovora zaupne. Po naših podatkih je MCS do zdaj pripravil le potrebno dokumentacijo, konkretnega kupca pa še ni našel.
Moratorij se kmalu izteče
“Če vprašate mene osebno, pa je to tudi stališče nadzornega sveta; kupca za Čehov je treba absolutno najti,” je komentiral Bruno Korelič, predsednik nadzornega sveta Intereurope.
“V drugi polovici prihodnjega leta poteče moratorij na odplačevanje glavnice za posojila, ki jih je Intereuropa najela za dokončanje logističnega terminala pri Moskvi,” je razkril prvi nadzornik. Na vprašanje, ali drži, da samo za obresti za ta posojila Intereuropa na mesec plačuje več kot milijon evrov, pa Korelič ni znal odgovoriti.
Intereuropa je pred meseci podpisala pismo o nameri o strateškem sodelovanju s četrtim največjim ruskim logistom, skupino Complex Logistics, a od takrat se ni zgodilo nič.
Je pa nato Ernest Gortan, prvi mož Intereurope, sredi oktobra Complex Logistics pozval, naj se poveže z avstrijskim svetovalcem s svojimi morebitnimi vprašanji glede strateškega sodelovanja oziroma naj pošlje svojo ponudbo, če se za sodelovanje še zanimajo.
A ponudba je že bila
Rusi so sicer svojo ponudbo v Slovenijo že poslali pred meseci. Po neuradnih informacijah so za Čehov ponudili dva milijona evrov najemnine na mesec, terminal pa bi nato po osmih letih odkupili, in sicer po vrednosti, ki bi jo ocenil ruski cenilec.
Zakaj v Intereuropi ponudbe niso sprejeli, niso povedali. “Odprti smo za različne možnosti in predloge sodelovanja, javnost pa sproti obveščamo o vseh pomembnejših sklenjenih dogovorih,” so bili skrivnostni.
S prodajo storitev v Čehovu so sicer v prvih devetih mesecih letos ustvarili le 3,5 milijona evrov prihodkov.