Posodobljeni evropski seznam prepovedanih letalskih družb vsebuje vse letalske prevoznike (to je 279 znanih prevoznikov), certificirane v 21 državah, s popolno prepovedjo opravljanja letov v Evropsko unijo: Afganistan, Angola, Benin, Republika Kongo, Demokratična republika Kongo, Džibuti, Ekvatorialna Gvineja, Gabon (razen treh letalskih prevoznikov, ki lahko opravljajo lete pod določenimi pogoji in omejitvami), Indonezija (razen šestih prevoznikov), Kazahstan (razen enega prevoznika, ki lahko opravlja lete pod določenimi pogoji in omejitvami), Kirgizistan, Liberija, Mavretanija, Mozambik, Filipini, Sierra Leone, São Tomé in Principe, Sudan, Svazi in Zambija.
Na seznamu je tudi pet posameznih letalskih prevoznikov: Blue Wing Airlines iz Surinama, Meridian Airways iz Gane, Rollins Air iz Hondurasa, Silverback Cargo Freighters iz Ruande in Conviasa iz Bolivarske republike Venezuele.
Poleg tega je na seznamu tudi 11 letalskih prevoznikov, za katere veljajo omejitve delovanja in ki lahko opravljajo lete v Evropsko unijo le pod strogimi pogoji: že omenjena Air Astana iz Kazahstana, Air Koryo iz Demokratične ljudske republike Koreje, Airlift International iz Gane, Air Service Comores, Afrijet, Gabon Airlines in SN2AG iz Gabona, Iran Air, TAAG Angolan Airlines, Air Madagascar in Jordan Aviation.
Dodali so tudi družbo Conviasa, certificirano v Venezueli, zaradi številnih varnostnih vprašanj, ki se pojavljajo v zvezi s to družbo. Po konstruktivnem posvetovanju so se libijski organi odločili za sprejetje odločnih ukrepov, ki bodo veljali za vse letalske prevoznike z dovoljenjem za delovanje v Libiji in ki jim prepovedujejo lete v EU vsaj do novembra 2012.
"Najpomembnejša je varnost"
Podpredsednik Evropske komisije Siim Kallas, pristojen za promet, je dejal: "Komisija bo naredila vse, da bo svojim sosedom kar najhitreje in najučinkoviteje pomagala vzpostaviti tehnične in upravne zmogljivosti za odpravljanje težav na področju varnosti. Dotlej pa je najpomembnejša varnost. Na tem področju si ne moremo privoščiti kompromisov. Če v Evropski uniji ali zunaj nje obstajajo dokazi, da letalski prevozniki ne letijo varno, moramo ukrepati in tako preprečiti morebitna varnostna tveganja."