Nova krožna trasa mestnega avtobusnega prometa še ni določena, v zadnjih odgovorih meščanom odgovarjajo na občini, kjer že več let skupaj z LPP sicer razmišljajo o njeni vzpostavitvi. Kot izpostavljajo, obstajajo tri možne variante trase krožne linije ...
- Najverjetnejša različica. Proga bi potekala po notranjem obroču, vendar po Slovenski cesti in ne po Tivolski (Slovenski, Zoisovi, Karlovški, Roški, Njegoševi in Masarykovi cesti ter Trgu OF). Gre za najverjetnejšo možnost, pri čemer bi - kot je nedavno za Dnevnik pojasnil direktorju LPP Peter Hrovat - lahko krožno progo dobili s spremembo linij prog številka 8 in 3.
- Alternativni možnosti. Kljub temu da se na občini in LPP nagibajo k prvi različici, v igri še vedno ostajata tudi možnosti, da bi progo izpeljali po klasičnem notranjem mestnem obroču ali pa po manjšem notranjem obroču po Resljevi in ne po Njegoševi.
Uvedba krožne linije po navedbah občine še ni natančno terminsko opredeljena, saj je odvisna od drugih ukrepov na področju trajnostne mobilnosti, ki bi prispevali k zmanjševanju avtomobilov v mestnem središču. Prav tako je predpogoj zaključek prenov cest v mestnem središču, predvsem Gosposvetske ceste, Dalmatinove ulice in severnega dela Slovenske ceste.
Krožna linija - tako še navajajo na občini - pa bi zahtevala tudi več novih, okolju prijaznih avtobusov, ki jih bo LPP predvidoma kupil v letu 2019. Še pred tem - v kratkem - pa bo po ulicah Ljubljane na krožni liniji ponovno vozil spet električni vlakec. Po tem, ko je prejšnji zgorel, so se na LPP odločili za nakup vozila nemškega proizvajalca.
O morebitni avtobusni krožni liniji debate potekajo že dlje časa, vnovič pa se je debata vnela ob predstavitvi magistrskega dela raziskovalca na Urbanističnem inštitutu Simona Koblerja s konkretnimi predlogi po alternativnih omrežij javnega potniškega omrežja v Ljubljani in njeni okolici.
Resne revolucije še ne pričakujte ...
Resne revolucije LPP linij v bližnji prihodnosti sicer ni mogoče pričakovati, saj na občini izpostavljajo, da bi bilo pred reorganizacijo dobrodošlo tudi, če bi bil pred tem uresničen projekt Potniškega centra Ljubljana (PCL), ki naj bi prinesel korenite spremembe na področju urejanja javnega potniškega prometa (vlak, avtobus) tako na regionalni kakor nacionalni ravni in tako vplival na spremembo potovalnih navad predvsem vozačev iz drugih delov Slovenije.
"Po izvedbi navedenih projektov bomo lahko pristopili k večjim spremembam mreže linij mestnega prometa, vendar bo ob tem potreben tudi poseg v obstoječo infrastrukturo v širšem obsegu, saj bi to zahtevalo določene spremembe prometnega režima in prilagoditve v okolici, česar pa ne moremo uvesti v kratkem času."
NE po Njegoševi ! Že tako preveč več vozil, pa še rešilci bojo imel še večjo gužvo !! Če si sposoben z avtobusom do bolnice, lahko tudi enkrat presedeš..
Novi vlakec mora vedno voziti poklicni gasile Gas.brigade Ljubljana. Kadar bo parkiran,mora biti poleg vlakca požarna straža.