Slovenija
23 ogledov

Segli bodo v svoj žep

Predvolilni plakati. Nik Rovan
Volilna kampanja. Moto bo varčevanje, računajo pa na plakate in prostovoljce.

Stranke. Večina parlamentarnih strank se utaplja v kreditih, a načrtujejo podobno kampanjo kot pri prejšnjih volitvah. Nove stranke, ki ne dobivajo denarja od države, upajo na pomoč prostovoljcev.

Številk ne razkrivajo

Le redke stranke so jasno razkrile, koliko denarja bodo porabili za kampanjo. Zares pravi, da manj kot leta 2008, ko so porabili 547 tisoč evrov, v SNS pa želijo porabiti manj kot 50 tisočakov. Franc Žnidaršič iz Demokratične stranke dela pojasnuje, da bodo morali v žepe seči kar kandidati sami in zagotoviti okoli 60 tisočakov, da v vsako gospodinjstvo pošljejo informativne zloženke.

Politiki od vrat do vrat

V SDS pravijo, da se bodo šli kampanjo od vrat do vrat, DeSUS pa bo stavil predvsem na plakate. V SLS bodo tokrat dali več pozornosti spletu, v NSi pa poleg osebnega stika z volivci še letakom. LDS stavi na Twitter in Facebook, Zoran Janković in gregor Virant pa poteka kampanje še nista opredelila. V SD nam odgovorov niso posredovali.

Komentarjev 1
  • voranc11 17:33 24.oktober 2011.

    V jankovičevem primeru si očitno mažejo roke z delom drugi, medtem ko se druge stranke trudijo svoje ime promovirati same. Morda je problem v tem, da imajo več privržencev in s tem dovolj ljudi, ki dela za dobro stranke...in ne ...prikaži več rabijo nekoga plačat za samopromoviranje..