Ko gre za avtomobile, slovenski državljani, uporabniki interneta, menijo, da jim najboljše razmerje med kakovostjo in ceno ponuja Renault. V kategoriji čokolad so slovenski potrošniki ta naziv podelili Milki, v kategoriji športne obutve pa ima po njihovem mnenju najboljše razmerje med ceno in kakovostjo podjetje Adidas, kažejo rezultati prve raziskave Best Buy Award.
V ostalih kategorijah raziskave so prva mesta osvojili še: Nokia (mobilniki), HP - Hewlett Packard (prenosni računalniki), DM - Drogerie Markt (veriga drogerij), Rama (margarina), Knorr (juhe iz vrečke), Thomy (majoneza), Head&Shoulders (šampon za lase), Colgate (zobna pasta), Nivea (krema za obraz), Ariel (prašek za pranje perila) itd.
Ob tem pa v sporočilu za javnost opozarjajo, da raziskava Best Buy Award ne preverja moči blagovne znamke ali njenega tržnega deleža, temveč le izkušnje in zadovoljstvo potrošnikov z razmerjem med ceno in kakovostjo blaga in storitev na trgu, glede na njihove osebne izkušnje ali izkušnje njihovih bližnjih.
Vključili so 56 različnih izdelkov
Raziskavo je za Slovenijo januarja opravila švicarska hiša ICERTIAS. Z njo so želeli preveriti, kakšne izkušnje imajo slovenski potrošniki, uporabniki interneta, in kako so zadovoljni z razmerjem med ceno in kakovostjo izdelkov in storitev na trgu.
V raziskavi so slovenske potrošnike, uporabnike interneta, spraševali, kakšno je po njihovem mnenju in izkušnjah najboljše razmerje med ceno in kakovostjo pri določeni kategoriji izdelkov, ki so na voljo na trgu Republike Slovenije oziroma kje dobijo največjo vrednost za svoj denar.
Vključenih je bilo 56 različnih kategorij izdelkov in storitev iz sektorjev, kot so na primer trgovina, prehrana, obutev, oblačila, kozmetika, gospodinjski aparati, telekomunikacije, finance itd.
Vprašanja so bila odprtega tipa, tako so vprašani lahko sami navedli tiste proizvajalce in ponudnike storitev, ki po njihovih izkušnjah in prepričanju na slovenskem trgu ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo, so še zapisali v sporočilu za javnost.
Bosanci ufuknjeni na poceni žarkavo Milko, sploh ne poznajo Gorenjke!