Slovenija
2914 ogledov

Slovenske železnice naročile 26 novih vlakov

Novi vlaki Stadler Slovenske železnice
Slovenske železnice so danes s podjetjem Stadler podpisale pogodbo za dodatnih 26 vlakov

Slovenske železnice so danes, v ponedeljek, 27. maja, s podjetjem Stadler podpisale pogodbo za nakup dodatnih 26 novih potniških vlakov. Skupna vrednost naročenih vlakov je 151 milijonov evrov brez DDV. Podjetje Stadler sta ob podpisu pogodbe zastopala direktor prodaje in marketinga Peter Jenelten ter direktor prodaje za osrednjo in vzhodno Evropo Željko Davidović. S Slovenskih železnic je pogodbo podpisala direktorica SŽ-Potniškega prometa Darja Kocjan.

Generalni direktor Dušan Mes je ob tem povedal: "Prenova potniških vlakov ter prenova železniškega omrežja sta izjemno pomembna za zagotavljanje sodobnega železniškega javnega prevoza v Sloveniji. Skupna vrednost lanskega in tokratnega nakupa novih vlakov je 320 milijonov evrov. Z njimi bomo lahko zagotovili storitve, primerljive s tistimi v najbolj razvitih državah. Zahvaljujem se Vladi Republike Slovenije, Ministrstvu za infrastrukturo, Ministrstvu za Finance ter Slovenskemu državnemu holdingu, ki s takšnimi projekti dejavno sodelujejo pri modernizaciji Slovenskih železnic."

Pridejo že konec leta, skupaj jih bo 52

Slovenske železnice so zaradi posebnosti voženj vlakov po slovenskem železniškem omrežju naročile več vrst vlakov, poleg enonadstropnih električnih garnitur tudi dvonadstropne in dizelske. Pogodbo za prvih 26 vlakov so SŽ podpisale že lani aprila. Skupaj bo tako v prihodnjih letih na naših tirih vozilo 52 sodobnih potniških vlakov. Prve nove vlake bodo na slovenskem železniškem omrežju testirali konec letošnjega leta.

 | Avtor:

Zaradi posebnosti voženj vlakov po slovenskem železniškem omrežju so SŽ naročile več vrst vlakov, poleg enonadstropnih električnih garnitur tudi dvonadstropne in dizelske.

Mes je v intervjuju za Dnevnikovo prilogo Objektiv v začetku meseca napovedal, da bosta v povprečju dobavljeni po dve garnituri na mesec. Vsi vlaki naj bi bili tako v Sloveniji leta 2021.

Prvi dobavljeni vlaki bodo dizelski, zato jih bodo po njegovih besedah verjetno razvrstili na kočevsko progo, ki bo po napovedih takrat odprta tudi za potniški promet. Elektrovlaki, ki bodo dobavljeni pozneje, pa verjetno ne bodo vozili samo na eni progi, temveč jih bodo prestavljali glede na potrebe, je še dejal v intervjuju.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 5
  • Avatar Žare Dolenc
    zare 19:05 29.maj 2019.

    Od kod SŽ denar, ko pa vsako leto pridelajo milijardo minusa?

  • rafo 07:47 28.maj 2019.

    res sreča da smo imeli Avstroogrsko , da so naredili proge

  • e213b2535978aaf6e413f72233bf2dc07a5a81a8 23:33 27.maj 2019.

    Se bojim,da bojo ob prvi vožnji že muzejski? 😁😁😁😁