Na velikem belem plakatu z rdečo obrobo in napisom ACOQ10 v spodnjem desnem robu tokrat lahko preberemo verz iz pesmi Simona Gregorčiča in napis "Všeč mi je, ko vlada dela za državljane". Tako kot lani spomladi tudi tokrat ni jasno, kdo je naročnik oglasov.
Po poročanju portala N1 je naročnik podjetje ACOQ10 GmbH. Gre za odvetniško pisarno s sedežem na Dunaju, ki ga zastopa Johannes Pepelnik. Pepelnik podrobnosti o naročilu ni želel razkriti zaradi "strogih sporazumov o zaupnosti". Kdo je torej dejanski naročnik plakatov, ni jasno.
A ta ACOQ10 spodaj desno kaj pomeni? pic.twitter.com/qRMjHIuGzv
— Janč (@YanchMb) March 31, 2024
Podjetje Europlakat podatkov o tem, kdo je oblikoval plakate nimajo. Kampanja naj bi sicer trajal dva tedna, zajema pa sto ali več lokacij. Cene za najem billboarda so različne za Ljubljano in lokacije izven Ljubljane. V sezoni 1, kamor sodi mesec januar, bi tako za teden dni najema billboarda v Ljubljani plačali 85,19 evra, izven Ljubljane pa 55,96 evra, poroča N1. Ob tem dodajajo še, da je treba k stroškom prišteti še tisk plakatov, ki v primeru naročila 100 primerkov znaša 2.394 evrov brez DDV.
Koliko oglasnih površin in kje jih je naročnik najel, v Europlakatu skladno s politiko podjetja niso razkrili.
Na Slovenski oglaševalski zbornici so za omenjeni medij pojasnili, da pri presojanju primerov ugotavljajo, ali gre za oglaševanje in nato ugotavljajo, ali je naročnik razviden in ali lahko vsebina oglasa za potrošnike vznemirjujoča.
Zelo dobro sporočilo, sedaj pa le še en dober politik, ki se bo zavzel za svoje državljane.
Je kaj narobe z verzi na plakatih? Ljudje so umirali za lastno svobodo in pravice naroda.
Ti plakati bi moali stati pred parlamentom. Ali pa transparenti če budale v "hramu demokracije" tega ne dojamejo.