Kot je znano, ustanovitev Občine Ankaran z odcepitvijo od Občine Koper je naletela na precej zapletov, med drugim je o ustanovitvi odločalo tudi ustavno sodišče. Prvič so se tamkajšnji občani lokalnih volitev udeležili pred tremi leti, občina bo z novimi kadri s polno paro očitno začela delovati še pred poletnimi počitnicami.
V razpisu, ki je objavljen na spletni strani občine med drugim iščejo direktorja občinske uprave, za katerega je zahtevana vsaj visokošolska prva stopnja izobrazbe in šest let delovnih izkušenj. Zahtevajo tudi strokovni izpit iz upravnega postopka, funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov.
Iščejo še vodjo kabineta župana, vodjo sekretariata, vodjo oddelka za družbene dejavnosti, gospodarske dejavnosti, za okolje in prostor, za razvoj in investicije, za finance in računovodstvo ter svetovalca za pravne zadeve. S strokovno - tehničnega področja iščejo dva poslovna sekretarja, dva strokovna sodelavca za različna prej omenjena področja, finančnika, vodjo režijskega obrata, upravnika in čistilko.
Vse postopke zaposlitev bo za Občino Ankaran izvedel specializirani izvajalec s področja uslužbenskega sistema v javnem sektorju, Inštitut IDEALIS iz Ljubljane, je še navedeno na spletni strani občine.
Ankaranska občina prav tako aktivno išče ustrezne ljudi, ki bi organizirali in izvajali poletno varstvo.
dezurni@zurnal24.si
338
ogledov
Številne nove zaposlitve v Občini Ankaran
Zaposlitev za kar 18 ljudi, ki naj bi okrepili podhranjeno občinsko upravo v Ankaranu. Danes so na spletni strani objavili razpis, s katerim med drugim iščejo tudi direktorja občinske uprave.
18 novih mešalcev megle v javni upravi... bravo ;)
Občinske uprave, največji zaposlovalec v Sloveniji. In izgleda edini. Mirko je šel pa po nov puf, da bomo to lahko živeli....