Na ta način nameravajo širiti prodajo na tržiščih Jugovzhodne Evrope, so sporočili iz družb Tom Tailor in Sportina, ki bo še vedno skrbela za veleprodajo znamke Tom Tailor na teh tržiščih.
Širitev prodaje v Jugovzhodni Evropi bo Tom Tailor začel na Hrvaškem, Sloveniji, Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Bolgariji, sledile pa bodo tudi druge države regije. Mednarodno podjetje s proizvodi življenjskega sloga Tom Tailor tako širi svojo prodajno mrežo, ki je konec oktobra obsegala 147 trgovin. Samo v drugi polovici tega leta se je mreža povečala za 51 trgovin.
Tom Tailor bo prevzel 23 franšiznih trgovin
Tom Tailor bo v okviru novega skupnega podjetja, za 51-odstotni lastniški delež katerega bo do leta 2013 odštel pet milijonov evrov in ki bo konsolidirano znotraj skupine, prevzel obstoječih 23 franšiznih trgovin.
Te bodo postale specializirane trgovine z izključno lastno blagovno znamko, lani pa so v njih ustvarili skupaj 8,4 milijona evrov prihodkov in dva milijona evrov dobička pred obrestmi, davki in amortizacijo.
Do konca leta 2013 še 20 novih trgovin
Letos bodo v Zagrebu, Splitu, Zadru, Celju in Ljubljani odprli pet novih maloprodajnih trgovin. Tem petim se bo do konca leta 2013 pridružilo še 20 novih trgovin v srednje velikih mestih in predmestjih prestolnic.
Centralni nadzor nad upravljanjem mreže pa bo imela uprava v Hamburgu, ki bo poskušala izdelke kar najbolj učinkovito umestiti v prostor in se hitro odzvati na spremembe v prodaji.
"Skupno podjetje Tom Tailor South Eastern Europe Holding, ki ima sedež v Avstriji, predstavlja naslednjo logično potezo pri nadaljnjem širjenju blagovne znamke in njenega položaja na mednarodnem trgu," pravi predsednik skupine Tom Tailor Group Dieter Holzer. Ta poteza namreč omogoča podjetju utrjevanje dolgoročne rasti in širjenja mednarodne mreže.