Kreativna zasnova akcije temelji na dveh klicarjih, ki ju v oglasu poosebljata dramska igralca Miha Brajnik in Vito Košir. Idilični scenski prizori, ki so bili posneti v Dovjah, Gozd Martuljku in Kranjski Gori, v filmski različici prikazujejo razglas novice, ki jo oglaševalec želi sporočiti trgu. Režiser Aleš Verbič si je oglas zamislil s kontrastom med domačim alpskim okoljem in novodobnimi telekomunikacijskimi storitvami, programi v visoki ločljivosti, hitrim internetom in digitalno telefonijo. Telemach v tem oziru iz vsakdanjih oglasnih sporočil ostalih telekomunikacijskih operaterjev izstopa z zgodbo, ki prinaša dobro novico v času finančne nestanovitnosti, saj predstavlja prihranke, ki jih uporabnik telekomunikacijskih storitev lahko doseže z izbiro Telemachovih Trojčkov MIX. V produkcijski ekipi so sodelovali tudi direktor fotografije Matej Križnik (mož televizijske voditeljice Anje Križnik Tomažin), producent Sašo Kolarič in fotograf Andraž Blaznik. Posnetek si lahko ogledate na povezavi http://www.youtube.com/watch?v=DwJUIFVOh9s.