Po pisanju Večera, kjer so tudi pridobili omenjeni zapisnik tajnega sestanka, gre za posle na Trojanah in v predoru Šentvid. Povod za srečanje naj bi bila predvsem naraščajoča uspešnost italijanskih podjetij na razpisih.
Na podlagi zapisnika na bi si tako SCT zagotovil dovolj poslov v prihodnosti, zneski in kronologija dogovorjenih poslov pa ustrezajo razvoju dogodkov. Zaplet naj bi nastal pri Italijanih, saj naj ti ne bi bili povabljeni na domnevno srečanje.
Kot še piše Večer, je več virov prepoznalo značilen podpis Abdona Peklaja, ki je bil v tistem času zaposlen pri Darsu. Sam dokument ni opremljen z uradnimi glavami in žigi in je napisan na roko, datum dogovora pa je 26. avgust 2004.
Med glavnimi akterji pri dogovoru naj bi tako bili Janez Božič, Stane Debeljak, Abdon Peklaj in Jože Zinšek iz Darsa, Ivan Zidar in Robert Kuzman iz SCT, generalni sekretar v vladi Antona Ropa Mirko Bandelj in član odbora za infrastrukturo Tone Anderlič.
Peklaj je za omenjeni časnik dejal, da dvomi, da so se kdaj dogovarjali in da se tudi ne spomni. Podoben je bil tudi odziv Božiča, Bandelj pa je za časnik dejal, da "nima pojma", o čem je govora, in zagotovil, da ni bil na nobenem sestanku, kjer bi se govorilo o avtocestnih poslih.
Da je bilo več sestankov o avtocestah, pa je dejal Anderlič. A se ob tem ne spomni nobenega takšnega sestanka, na katerem bi se dogovorili omenjeno.