Podjetja nudijo brezplačne storitve in rešitve
Tudi v Sloveniji se je v času koronavirusa, po zgledu Italije, začel razvijati projekt Digitalna solidarnost. Namen iniciative je vzpostaviti skupnost podjetij, ki lahko z inovativnimi rešitvami in storitvami zmanjšajo družbeni ter gospodarski vpliva koronavirusa ter spodbuditi podjetja, da brezplačno ponudijo storitve, ugodnosti ali rešitve za izboljšanje življenja ljudi, ki so v tem trenutku prisiljeni spremeniti svoje navade.
Sodelujoči pravijo, da si bodo prizadevali olajšati delo na daljavo, s hitro in brezplačno povezljivostjo ter uporabo naprednih pametnih delovnih platform, brezplačno prebiranje časopisov preko pametnega telefona ali tabličnega računalnika, dostop do učnih vsebin in tečajev usposabljanja na daljavo ter nakupovanje prek spleta.
"Blažijo" učinke koronavirusa
“V teh nepredvidljivih razmerah, ki bodo trajno spremenili življenjski stil posameznikov in delovanje družbe, verjamemo v pomoč in solidarnost,” pravijo pobudniki projekta. Tehnološka podjetja, operaterji in druge družbe ter združenja lahko s svojimi storitvami po njihovem vsaj nekoliko "ublažijo učinke koronavirusa na vsakdanje življenje".
In katera podjetja so že pristopila k sodelovanju? Med njimi najdemo Telemach, T2, Telekom Slovenije, A1, Delo, Rokus Klett, mBills, STA, Mladinsko knjigo, KOBI … Med spletnimi trgovci pa podjetja Gajbica.si, Kvibo, Kakadu in druge.
dezurni@zurnal24.si