"Prodajo smo v prvih devetih mesecih povečali v petih od šestih prodajnih regij in na večini svojih ključnih trgov ter pri vseh skupinah izdelkov in storitev," je dejal predsednik uprave in generalni direktor Jože Colarič. Ocenjuje, da bodo letos presegli načrte in imeli konec leta 1,89 milijarde evrov prihodkov od prodaje izdelkov in storitev ter čisti dobiček v višini 339 milijonov evrov.
Prihodnje leto naj bi prodaja dosegla dve milijardi evrov, čistega dobička pa bo predvidoma 354 milijonov evrov.
Konec septembra 2024 je bilo v skupini Krka 11.745 zaposlenih, od tega v tujini 5185, kar je 44 % vseh zaposlenih. Skupaj z agencijskimi delavci je bilo v skupini Krka 12.724 zaposlenih. Polovica jih ima najmanj univerzitetno izobrazbo, 201 je doktor znanosti.
Najbolj, za 12 odstotkov, se je prodaja zvišala v regiji Vzhodna Evropa, kjer Krka proda največ izdelkov, za odstotek pa se je znižala le v regiji Zahodna Evropa.
"V Ruski federaciji, ki je Krkin največji posamični trg, smo prodali za 282,4 milijona EUR izdelkov, kar je 9 % več kot v enakem lanskem obdobju. V Ukrajini, Krkinem tretjem največjem posamičnem trgu, smo prodali za 69,3 milijona EUR izdelkov, kar je 24 % več kot v enakem lanskem obdobju. V Uzbekistanu smo prodali za 39,6 milijona EUR izdelkov in dosegli 15-odstotno rast. Rast prodaje smo dosegli tudi na vseh drugih trgih v vzhodni Evropi in srednji Aziji razen v Turkmenistanu," so zapisali v sporočilu za javnost.
Konec septembra 2024 je imela Krka 47.139 delničarjev. Tečaj Krkine delnice na Ljubljanski borzi je 30. 9. 2024 znašal 136,00 evrov, kar je 23,6 % več kot konec leta 2023, ko je znašal 110,00 evrov. Vrednost podjetja na borzi je bila 4,5 milijarde evrov.
"Sledila je regija Srednja Evropa, v kateri smo prodali za 328,6 milijona EUR izdelkov. Na Poljskem, Krkinem drugem največjem posamičnem trgu, smo prodali za 160,3 milijona EUR izdelkov, kar je 17 % več kot v enakem lanskem obdobju. Na Madžarskem smo prodali za 41,9 milijona EUR izdelkov (1-odstotna rast). Rast prodaje smo dosegli na večini ostalih trgov v regiji," navajajo.
Največji padec v Nemčiji, kjer je bila lani strma rast
"Tretja po vrednosti prodaje je bila regija Zahodna Evropa z 264,5 milijona EUR. V Nemčiji, največjem trgu v tej regiji in Krkinem četrtem največjem posamičnem trgu, smo prodali za 62,4 milijona EUR izdelkov, kar je 14 % manj kot v enakem lanskem obdobju. V letu 2023 smo na tem trgu sicer zabeležili 20-odstotno rast. Največjo rast smo dosegli v Združenem kraljestvu, kjer smo prodajo povečali za 62 %, sledile so Nizozemska (51-odstotna rast), Španija (18-odstotna rast) in skandinavske države (12-odstotna rast)," so zapisali v sporočilu za medije.
Na domačem trgu je Krka prodala za 91,9 milijona evrov izdelkov.
dezurni@styria-media.si
Zdravila in hrana ter pijača so enkrat dražji v Sloveniji kot npr. Italiji, Nemčiji, Avstriji, da ne govorim v Bosni.