Poleg dokončanja tretje faze projekta, ki je predvidena do sredine prihodnjega leta in ki bo po skoraj 50 letih omogočila ponovno uvedbo rednega potniškega prometa do Kočevja, spremembe čakajo tudi železniško postajo v Grosupljem.
Ministrstvo za infrastrukturo napoveduje nadgradnjo železniške postaje v Grosupljem. "Trenutno je v teku priprava razpisne dokumentacije za objavo javnega naročila za izvedbo del, objava razpisa je predvidena v prvi polovici letošnjega leta. Predviden rok izvedbe je 12 mesecev," pojasnjujejo na Direkciji RS za infrastrukturo.
V okviru nadgradnje bodo zgradili nove tire, podhode in otočne perone. Uredili bodo tudi postajno poslopje s parkiriščem ter ostalimi pripadajočimi površinami na območju železniške postaje.
Projektna dokumentacija je že izdelana. "Predvidena je gradnja petih glavnih ter enega slepega tira, podhoda št. 1 pod vsemi tiri prilagojenega funkcionalno oviranim in invalidnim osebam, dveh otočnih peronov, podhoda št. 2 na območju ukinjenega nivojskega prehoda na B strani železniške postaje (smer Ljubljana) ter ureditev postajnega poslopja, parkirišča in drugih pripadajočih površin na območju železniške postaje (rušitev nakladalne klančine, skladišča, itd.)," napovedujejo na DRSI.
Uredili bodo tudi postajno poslopje. Izvedli bodo toplotno in hidro izolacijo, zamenjali bodo stavbno pohištvo in fasado. Prenovili bodo tudi pritličje postaje, saj bo treba zagotoviti ustrezne prostore za namestitev signalnovarnostnih in telekomunikacijskih naprav. V celoti bodo obnovljene tudi sanitarije za potnike in čakalnica.
Predvidena je tudi rušitev obstoječega nadvoza na A strani železniške postaje (območje Taborske ceste) in gradnja novega. Na DRSI vrednost investicije ocenjujejo na 18,5 milijona evrov z DDV.
Občina bo gradila parkirno hišo
Da želijo prebivalce še dodatno spodbuditi k uporabi javnega potniškega prometa, kaže tudi projekt P+ R Grosuplje, ki ga bo izvedla grosupeljska občina. Parkirna hiša z zagotovljenimi 161 P + R parkirnimi mesti bo zgrajena na parkirišču pri občini oz. poleg avtobusne in železniške postaje v Grosupljem. Uporabniki se bodo tako lahko do Ljubljane odpeljali z mestnim avtobusom 3G ali pa z vlakom.
Poleg omenjenih mest, rezerviranih za parkiranje P + R, bo v parkirni hiši še 61 parkirnih mest, zaprta kolesarnica za 40 koles, omogočeno pa bo tudi polnjenje tako električnih vozil kot električnih koles.
Leta 2058 bo vse končano,vlak od Kočevja do Ljubljane bo pa vouil točno 67,5 minut,kar je supersonična hitrost za SŽ! 😜😜🤣😁👍