Če ste poskušali danes po deseti uri na telefon priklicati katerega izmed 300.000 naročnikov Telemacha, ste najverjetneje klicali zaman. "Zaradi pospešene nadgradnje mobilnega omrežja, ki jo Telemach izvaja po prevzemu Tušmobila, je prišlo do tehnične napake na delu transportnega omrežja," so razloge za nedelovanje omrežja na spletni strani pojasnili na Telemachu.
Zaradi napake na omrežju pa naj bi imeli nekateri uporabniki po navedbah Telemacha določene motnje pri vzpostavitvi komunikacije preko mobilnega telefona.
Njihov predstavnik z javnostmi Peter Perčič nam je dodatno pojasnil, da po prevzemu Tušmobila gradijo povsem nov sistem, saj se prej sistema okoli sedem let ni intenzivno nadgrajevalo. "Gre za izredno velik poseg, zato se napake lahko pripetijo," je še navedel in pristavil, da so "vsi na terenu" in napako odpravljajo, svojim naročnikom pa se opravičujejo in jim zagotavljajo, da bodo z novim mobilnim omrežjem več kot zadovoljni.
dezurni@zurnal24.si
Lapanaka. Greš pa na T-2.
Saj lahko podaš reklamacijo tako kot ti piše v pogodbi. Če mesečno plačaš 15€, je to 1€ na 2 dni oz. 50c na 24ur nedosegljivosti. Zdaj pa si izračunaj koliko ur si bil nedosegljiv oz. koliko nižjo položnico lahko zahtevaš.
Ko pri telekomu ali simobilu dobiš tako dober paket kot pri telemachu, mi javi. Do takrat pa ni debate, da nebi ostala na telemachovem omrežju. Sem zadovoljna, čeprav smo danes bli nekaj uric brez možnosti klicanja.