Slovenija
2234 ogledov

To so naročila dostave: Barva za pleskanje, paketi kondomov, 100 kilogramov ledu...

dostava na dom Glovo Profimedia
Glovo je dostavil več kot milijon naročil v prvem letu delovanja v Sloveniji.

Glovo, platforma za dostavo različnih vrst izdelkov in jedi po želji kupcev, je praznovala prvo obletnico prihoda v Slovenijo. Podjetje se uvršča med pionirje na področju hitre dostave in je ena vodilnih tovrstnih platform v svetu. V enem letu je 350 Glovo dostavljavcev z rumenimi nahrbtniki v 23 slovenskih mestih dostavilo več kot milijon naročil. Na svojih kolesih, skuterjih, skirojih in avtomobilih pa so po Sloveniji prevozili skupno 2,144,256.93 kilometrov, kar je enako, kot če bi naredili 357.000 krogov okoli Blejskega jezera.

Priljubljena naročila med slovenskimi uporabniki platforme so pica, burgerji s krompirčkom in pad thai, ugotavljajo v podjetju Glovo. Iz trgovin in supermarketov pa Slovenci najpogosteje naročamo vodo, mleko in kruh. V zadnjem letu so slovenski uporabniki aplikacije pokazali številne zanimive navade, v povprečju pa se naroča en do dva obroka na teden.

Dnevni slovenski rekorder je uporabnik, ki je naenkrat naročil kar 41 pic v skupni vrednosti 300 EUR, s 341 naročili pa prednjači drug uporabnik, ki je v povprečju v prvem letu oddal skoraj eno naročilo na dan. Kurirji uporabnikom na dom dostavijo tudi led, osnovna živila, knjige in darila.

Izmed bolj nenavadnih posameznih naročil tega leta pod rubriko ''Karkoli'' se med drugim uvrščajo kanister barve za pleskanje, 16 paketov kondomov, paket umetnih nohtov in eno veliko naročilo ledu teže 100 kilogramov. Po podatkih Glova je prav McDonald’s med Slovenci najbolj priljubljena restavracija in eden prvih vključenih partnerjev odkar Glovo deluje na domačem trgu.

Enostaven dostop preko aplikacije

V letu delovanja v Sloveniji so v podjetju Glovo uvedli nove možnosti naročanja za kupce v Sloveniji. ''Poleg tega, da našim uporabnikom dostavljamo jedi iz njihovih najljubših restavracij, smo lani julija pričeli z dostavo daril, mesec dni kasneje je bila našim strankam na voljo dostava živil, manj kot dva meseca kasneje pa smo prejeli tudi prvo naročilo dostave iz cvetličarne. Naročanje preko platforme je zato postalo del vsakdana naših uporabnikov, saj jim omogoča več prostega časa, storitev pa je prilagojena potrebam vsakega posameznika,'' je povedal Matic Šubic, vodja komerciale iz Glovo Slovenija.

''Videli smo, kako so imela mala družinska podjetja, novoustanovljena podjetja in podjetja, ki se nahajajo na manj dostopnejših območjih izven centrov mest koristi od platforme, saj ta omogoča enostaven dostop do njihove ponudbe številnim uporabnikom, ki se drugače ne bi odpravili tako daleč,'' je še dodal Šubic.

dezurni@styria-media.si

 

Komentarjev 2
  • Ender3 21:12 10.avgust 2022.

    Samo oglaševanje in promocije narod pa tone v pomanjkanje in recesijo.