"Vlak iz Kopra proti Ljubljani je popolnoma nabasan, že v Pivki ne more več nihče gor. Ljudje slonijo na vratih, vsaj deset študentov je klicalo starše, naj jih peljejo v Ljubljano, ne vem, kaj bo s potniki v Postojni," nam je v nedeljo pozno popoldan sporočila bralka.
"Do situacij, da potniki na vlak ne morejo vstopiti zaradi gneče, pride zelo redko," pojasnjujejo na Slovenskih železnicah, kjer priznavajo, da je bila kompozicija vlaka, ki je v petek vozila na relaciji Koper-Ljubljana, zaradi tehničnih težav krajša. "Običajno vlaki Slovenskih železnic ob nedeljah vozijo v ojačani sestavi. Razlog so študenti, ki se vračajo v prestolnico," pravijo in dodajajo, da je cilj Slovenskih železnic, da imajo vsi potniki na daljših relacijah na svoje sedišče.
"V začetku decembra 2018, ko stopi v veljavo nov vozni red, uvajamo tudi dodaten vlak, ki bo v Ljubljano prispel okoli 20 ure. Sicer na omenjeni relaciji potreb po večjih kapacitetah nismo zaznali," pravijo.
Največja gneča na vlakih je v jutranjih konicah. Najbolj frekventne linije so Litija-Ljubljana, Kamnik-Ljubljana, Grosuplje-Ljubljana in Kranj-Ljubljana.
Slovenske železnice
Bralka nas je obvestila, da so Slovenske železnice zaradi nabitega vlaka organizirale avtobusni prevoz, na železnicah pa so vprašanje, ali to drži, spregledali.
Kupnino vrnejo "pod določenimi pogoji", o odškodnini niti besede
Na vprašanje, ali potnikom, ki so imeli vozovnico, pa nismo mogli na vlak, pripada vračilo kupnine, na železnicah pravijo, da to pod določenimi pogoji vrnejo in da pritožbe potnikov obravnavajo individualno. Vprašanje, ali jim pripada še kakšna odškodnina, pa so spregledali.
Kljub neprijetni izkušnji potovanja v nabasanem vlaku pa je bralka izpostavila, da so bili sprevodniki zelo prijazni.
dezurni@zurnal24.si
Se strinjam z enim od predhodnikov. Slov.železnice so res za časom ne obnavljajo infrastrukture s potniškimi kompozicijami pa smo takoj za Indijo. Na relaciji NM-LJ se dnevno gnetemo predvsem v jutranjih in seveda popoldanskih urah. Tudi napisane so bile že… ...prikaži več prošnje in pritožbe. Vprašanje je samo v katerem košu so pristale. Železnice pa vedno znova trdijo da ni potreb po povečanju kompozicij kaj šele da bi jih prenovili. Verjetno je tako iz vseh smeri.
Na slovenskih železnicah so še v socializmu, kar se tiče optimizacije tokov, Niso vzeli poglavja optimizacija modernih transportnih poti in obnasanja mase potnikov. Predvidevanja obremenjenih dni itd. pač vazno da so Sergeja resili, ceprav si je z izpadom zasluzil najmanj… ...prikaži več arest. Seveda je potnik upravicen do odskodnine. Samo ene 100 jih mora skupinsko tozbo zoper SŽ izvesti. Sicer je pa treba tam pravo mafijo razgnat in pozapreti.
Kaj pa narod pričakuje,še dobr,da vlaki sploh še vozjo,sej je vse na ravni Marije Terezije,zaposleni pa na izobrazbeni ravni 5.razreda,da ne govorim,da jih 90% na SŽ ne zna F rečt po slovensko?Dokler bodo sindikati in Brdavs furali SŽ napredka ne… ...prikaži več bo.Najmlajši vlak oz.lokomotiva so že skoraj polnoletni,in folk pričakuje udobno vožnjo 7 ur iz Kopra v Ljubljano,malo morgen