Na dan, ko je bila v Sloveniji ena najpogostejših besed trenirka, so imeli v trgovinah s športnimi oblačili precej običajen delavnik. Preverili smo pri nekaterih trgovcih, ki so nam vsi po vrsti zatrjevali, da opaznejšega odstopanja pri prodaji trenirk na začetku tega tedna ni.
Pri enem izmed spletnih portalov, ki prodajajo športna oblačila, so se zelo hitro odzvali na povečano popularnost trenirk in v nekaj urah pripravili posebno spletno stran ter registrirali domeno. Opazili so precejšen naval na njihov naslov, a prodaja trenirk se ni občutno povečala. Sarkazem se je po njihovem mnenju splačal, pričakujejo vsaj, da bodo postali prepoznavnejši in imeli pozitivne učinke v prihodnje. Prodaja pri eni izmed drugih bolj uveljavljenih spletnih trgovin s športno opremo sicer ni odstopala od povprečja.
Pri prodajalnah v središčih mest, ki smo jih poklicali, da bi preverili morebitno povečano prodajo, niso opazili povečanega zanimanja za trenirke. Povedali so nam, da v tem letnem času trenirke niso med najbolj kupovanim blagom, niti ponedeljkova evforija pa tega ni kaj dosti spremenila.
Udeleženci shoda v trenirkah in vsi tisti, ki so se v športnih oblačilih fotografirali za spletna družabna omrežja, so imeli očitno dovolj zalog primerne oprave že v svojih omarah.
Z osamosvojitvijo smo dobili del prtljage, ki nam danes povzroča velike probleme.
Tako mala, tako mlada, tako lepa in raznolika, pa žal tako nestrpno-obsojajoče posajena država!!!