Dars je pridobil pravnomočno okoljevarstveno soglasje za izgradnjo tretjega pasu na enem najbolj obremenjenih delov avtocestnega omrežja – na odseku primorske avtoceste med Ljubljano in Vrhniko. "Promet je prevelik za ceste, ki jih imamo. Moramo gledati naprej –čim prej zgraditi del proti Primorski in s tem povečati odtok," je za Radiotelevizijo Slovenija dejal prvi mož Darsa Andrej Ribič.
Odstavni pas bodo preoblikovali v voznega
Dars je Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo za soglasje zaprosil že leta 2023. Gre pravzaprav za preoblikovanje tretjega – torej odstavnega – pasu v vozni pas, zato gradbenega dovoljenja ne potrebujejo. Uradno bodo to vzdrževalna dela v javno korist.
Za širitev avtoceste z novim prometnim pasom bi namreč bilo potrebno umeščanje v prostor. "10, 15 let smo zamudili, strokovnjaki so opozarjali, da je treba delati. Bojim se, da bomo s takšnim načinom umeščanja, kot ga imamo, tudi v prihodnje zamujali. Zato predvsem apeliram na tiste, ki lahko kaj naredijo, da se postopki umeščanja skrajšajo," je bil Ribič neposreden.
Tretji pas proti Primorski bomo dočakali šele konec desetletja
Toda ni pričakovati, da bi z deli začeli to gradbeno sezono. Dela naj bi začeli šele čez dve leti, pa tudi potekala naj bi dve gradbeni sezoni. Tako v resnici težko pričakujemo zaključek del pred koncem desetletja.
dežela butalcev. z denarjem se dela kot delajo svinje z kurbusi ( bučami)...noben politik pa ne odgovarja za nič
Zanimivo je kako smo vsi pripravljeni na anekse. Spomnim pa se leta nazaj analiz zakaj je Strabag skoraj končal v stečaju. Delal je ceste na Hrvaškem in Hrvati se niso odzvali na anekse niti na tožbe. Pač nizka cena v… ...prikaži več ponudbi, pojejte kar ste hoteli. Torej je nekaj gnilega v načrtovanju in razpisih? Pa katera ''poštena'' politična opcija obvladuje ''strokovni kader'' DARSa?
Imajo pa domači gradbinci tudi že soglasje za posel z vsemi možnimi aneksi..