''Roki uporabnosti izdelkov se preverjajo ob vsakem dodatnem polnjenju polic, inventurah in neposredno pred predajami naročil. Zato je verjetnost, da bi bil na policah naših trgovin izdelek s pretečenim rokom uporabe, zelo majhna. A kljub ostremu nadzoru je prišlo do napake, ki jo iskreno obžalujemo,'' so sporočili iz Tuša.
Naš bralec in njegova spremljevalka sta konec aprila v Tušu v Luciji kupila piščančje prsi za psa. Ko sta doma želela pripraviti obrok, sta ugotovila, da je rok uporabe že potekel, meso pa je po njegovih besedah "obupno zaudarjalo".
"Za vse pretečene roke res ne moremo vedeti"
"Jaz sem se vrnil in pregledal police, na katerih sem našel enake izdelke s pretečenim datumom. Obvestil sem vodjo izmene, ki je bila v tistem trenutku edina oseba z najvišjimi pooblastili. Ko sem ji pokazal polico s pokvarjenim mesom, ga je lastnoročno odstranila in mi seveda dejala, da lahko meso zamenjam. Odvrnil sem ji, da zadeva le ni tako enostavna, kot si jo predstavlja, saj zaužitje pokvarjenega mesa lahko povzroči resne zdravstvene težave, ona pa mi je odvrnila, da med toliko izdelki res ne morejo najti vseh, ki jim je pretekel rok," pravi bralec Grega in dodaja, da se vodja poslovalnice z njim ni želel pogovoriti po telefonu.
Bralec je nato sestavil pisno izjavo o dogodku, ki jo je vodja izmene po telefonu prebrala vodji poslovalnice, ta pa je prepovedal podpis pod to izjavo.
Komunikacijski šum?
Naslednji dan se je vrnil in vodji poslovalnice rekel, da ne želi ničesar, "nikakršne odškodnine ali kaj podobnega, vendar da menim, da je to huda malomarnost, s katero resno ogrožajo zdravje ljudi. Glede na to, da s prijavo pristojnim organom ne bi dosegel kaj dosti, sem predlagal, naj nakažejo nekaj sredstev v dobrodelne namene in s tem dokažejo, da jim je nekaj mar za zdravje ljudi, ki kupujejo v njihovih trgovinah, in da jim je resnično žal za storjeno napako. Vodja poslovalnice mi je odvrnil, da takšna odločitev ni v njegovi pristojnosti. Dogovorila sva se, da predlog prenese pristojnim in me glede odločitve pokliče najkasneje do 28. aprila. Do danes me ni poklical," dodaja.
"Idejo sem prenesel upravi in gospodu sem rekel, naj jih pokliče, kako se bodo odločili," pa nam je dejal vodja poslovalnice Damjan Žigon. Na vprašanje, kakšna je bila odločitev uprave, odgovarja: "Ne vem, ali jih je poklical in kaj so se zmenili."
Pravi, da pred tem še nikoli niso prejeli pritožbe kupcev. Za meso bi sicer moral poskrbeti Tušev mesar, ki pa očitno svojega dela ne opravlja ravno zelo vestno.