Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je potrošnike pozvala, naj ne podpisujejo pogodb za mobilne storitve, ki jih prejmejo na podlagi ponudbe po telefonu, oziroma naj jim posredujejo dokumentacijo, če so to že storili.
Kot ugotavljajo, se so se zastopniki podjetja Tušmobil poslužili nepoštene poslovne prakse, v kateri so potrošnike zavajali k podpisu pogodbe (ali aneksa) kar pri dostavljalcu poštne pošiljke. "Misleč, da podpisujejo le prejem ponudbe", so po navedbah ZPS nekateri podpisali pogodbo z novim operaterjem in dovoljenje za prenos številke. ZPS je o zadevi že obvestila Tržni inšpektorat RS (TRRS).
Podpis pri dostavljalcu pošiljke
Scenarij je po navedbah ZPS preprost. Predvsem starejšim potrošnikom, lastnikom njihove trgovske kartice, zazvoni telefon, predstavnik telekomunikacijskega operaterja pa jim začne razlagati prednosti njihovih paketov. Potrošnik se mu lepo zahvali, in da bi imel mir, pristane na to, da mu pošljejo več informacij po pošti.
Težava nastane, ko dostavno podjetje pripelje pošiljko in je zanjo treba podpisati. Vendar ne za dostavljeno pošiljko, ampak za sklenitev pogodbe.
Razveljavitev prinese nevšečnosti
Slednjo sicer podpisnik lahko razveljavi, ker je sklenjena na daljavo, a težava nastane, ker je že podpisal tudi dovoljenje za prenos številke in lahko ostane brez delujočega telefona.
No ja tudi mene so nategnili. Prijazna operaterka me je poklicala iz poslovalnice Nova Gorica v Ljubljano, da imajo posebno akcijo, zaradi katere so bolj ugodni opd ostalih. ponujalam mi je paket Najbližji 1500. Dogovorila sva se za paket brez… ...prikaži več gsm aparata, brez vezave in vse je bilo lepo prav. ko pa sem danes dvignil na PTT paket, mi ga je dala prijazna ptt uslužbenka v roke, seveda pa še prej naročniške pogodbe za vezavo 24 mesecev. Jasno na pošti mi ni dala v poduk, samo v podpis. Ko pa sem doma prebral pogodbo, sem DOLGONOS ugotovil, da sem sklenil vezavo za 24 mesecev!!!!!!!!!Skratka sedaj imam cel kup dela, pisanje pritožbe, stornacije, pota na pošto, vračila paketa... Kdo mi bo povrnil moje potne stroške in zgubljeni čas? DRAGI MOJI, JAZ NIKOLI VEČ NA TUŠMOBIL, VI PA POŠTENO PREMISLITE...
Kot prvo tukaj sploh ne gre za zavajanje, kar so nekateri že napisali, saj so vse stvari v skladu z našo zakonodajo, zato so nekatera nakladanja posameznikov čisto nepotrebna, še bolj pa neke izmišljene zgodbe o nekih računih. Kot drugo… ...prikaži več so pa primeri direktne prodaje pri drugih izdelkih še ne vem kolikokrat hujši, tako da se sedaj ZPS spravi na operaterja, ki ne dela nič narobe kar malce smešno no. Mene pa bolj motijo obljube in bahanje da ima nekdo nekaj kar potem sploh ne more uresničit...bljak bljak...
Tušmobil je moji punci poslal račun za 2500eur, zdaj je že 4000eur. Imela je naročnino Tušmobil Vesolje (20eur mesečno z zakupom 2gb interneta in minutami). No preko android telefonje je uporabljala tudi internet. Ker ga je enkrat pozabila zvečer ugasniti… ...prikaži več in se je nekaj začelo nalagati, je do jutra poraba iz skoraj 0 narasla na nekaj cez 2000 eur. Frajerji niso imeli nobenega limita porabe, nihče ni opozoril, samo čez 1 mesec je prišel račun. Pogajat se niso hoteli nič, smo se pritozl na apek, so rekl da nič ne morju, prav tako še na par institucij. Sodišče je dosodilo njim in zdaj je dolzna 4000eur. Nima sluzbe, ne upa se imet niit socialne in TRRja ker bi ji vse vzel. Dobesedno so ji uničili življenje za bogve kakodolgo. Predstavljajte si da to ni LJ kar pomeni da je 4000eur znesek ki je neplačljiv....tako oni delajo. Podjetje kjer jaz delam so naredili veliko škodo ker storitev ni delovala nikoli kot bi morala, izmišjevali so si vse žive stroške...tako vidim da so konkretno nesposo