Bralec je šel po nakupih v Hervis, kjer imajo zaradi obnove znižanje, so ga pa že ob prihodu obvestili, da plačilo s karticami ni možno. Ko je nakup opravil, je dobil na roke napisan račun iz vezane knjige računov. Čeprav so račune pisali na roke, pa prehude gneče menda ni bilo, nam je še povedal bralec
"Včeraj smo res imeli v naši poslovalnici Hervis Citypark izpad računalniška sistema oziroma komunikacijskih linij. Do tega je prišlo zaradi vzdrževalnih del na serverju. Da bi nakupovanje lahko v tem času nemoteno teklo, smo račune pisali ročno, saj kupcev nismo želeli pustiti čakati. Napaka je bila odpravljena po približno eni uri," so nam pojasnili v Hervisu.
Težave pa so imeli tudi v Sparu. "Za kratek čas smo imeli v trgovini sistemske težave. Vse stranke so dobile natisnjene račune, niso pa mogle plačevati s karticami, prav tako nismo mogli izdajati originalnih računov. Težave so odpravljene. Do takih nevšečnosti pri nas le redko pride. Na tem mestu se opravičujemo vsem kupcem, ki smo jim s tem povzročili težave," so nam odgovorili v Sparu.
Kaj je bil vzrok težave in koliko časa je trajala, niso navedli. V CItyparku pa so zagotovili, da ni šlo za izpad sistema v celotnem centru, ampak očitno le za težave posameznih trgovin.
dezurni@zurnal24.si
ja in koga to sploh briga
kliknil si pa na novico vseeno, ne? Temu se reče moderni marketing, po domače pa "nateg"... ni važna vsebina. Vazno je število klikov na stran. Četudi potem takoj zapreš ker je vsebina totalen bullshit.
In to je novica, kaj se dogaja v posamezni trgovini?! Kako reveži ne morejo plačati s karticami?! Jao jao.