Danes je Facebook novo možnost oglaševanja, ki so jo napovedali v začetku tega leta, razširil na celoten svet. Oglaševalski sistem Audience Network bo vaše podatke iz Facebooka tako uporabljal za personalizirano oglaševanje tudi v drugih mobilnih aplikacijah. Na primer v vremenskih ali kuharskih aplikacijah se vam bodo prikazovali oglasi na podlagi osebnih podatkov, ki so jih pred tem zabeležili na Facebooku.
Razvijalci aplikacij bodo tako prodajali oglaševalski prostor, ne da bi sami morali skrbeti za prodajo, targetiranje ali karakteristike svojih uporabnikov. Facebook napoveduje, da bodo poskrbeli tudi za prenos plačila. Naloga razvijalcev aplikacij naj bi bila zgolj ta, da se registrirajo in v svojo aplikacijo vnesejo kodo za oglaševanje.
Možnost personaliziranega oglaševanja pa je na mobilnih telefonih mogoče tudi onemogočiti. Na telefonih z Androidom se ta funkcija nahaja pod Nastavitve za Google - Oglasi, kjer lahko onemogočite oglase na podlagi zanimanja. Pri telefonih z iOS sistemom pa je to mogoče pod Nastavitve - Oglaševanje.
Sem pravkar opazil, ko sta me med komentiranjem politike presenetili reklami z mojega strokovnega področja... :(